کدخبر:1601/911011

11 دی 1391

نشست دانشجویی با عنوان "در کجای تاریخ ایستاده ایم؟" دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
با حضور نماینده وزیر علوم، تحقیقات وفناوری در تشکل های دانشجویی:
نشست دانشجویی با عنوان "در کجای تاریخ ایستاده ایم؟" دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
نشست دانشجویی با عنوان "در کجای تاریخ ایستاده ایم؟" وبا حضور دکتر محمد علی رامین نماینده وزیر علوم، تحقیقات وفناوری در تشکل های دانشجویی عصر روز گذشته دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

نماینده وزیر علوم در تشکل های دانشجویی در این نشست با تأکید بر این که اولویت های دانشجویان توسعه پایگاه های جمهوری اسلامی در جهان است گفت: جمهوری اسلامی یک پایگاه و تفکر برای اسلام است و باید به صورت جهانی به آن نگاه کرد. 

 رامین در ادامه با بیان این که فرهنگ یک مقوله جهانی است افزود: نباید به فرهنگ با دید ملی نگاه کرد و مطمئناً هرکس بتواند روی این مقولات کار کند و اثر گذار باشد موفق است بنابراین دانشجویان باید نگاه کنند در کجای تاریخ ایستاده اند و چه کاری باید انجام دهند.

مشاور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی افزود: 34  سال پیش جنگ اسلام علیه کفر با انقلاب اسلامی ایران رسمیت پیدا کرد و این جنگ هنوز ادامه دارد.

وی افزود: در آن زمان رقیب اصلی ما امریکا در اوج قدرت و عظمت بود و این در حالی بود ما درآن زمان هیچ امکاناتی نداشتیم که البته شرایط امروزما با 34 سال قبل قابل قیاس نیست و وضعیت ما با وجود رهبری و ولایت فقیه آنچنان مقتدر است و انسجام دارد که دشمن را از کار انداخته است.

عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور در پایان تأکید کرد: دانشجویان با مراقبت بیشتر فریب کسانی که آنها را درگیر مسائل حزبی و داخلی می کنند نخورند.

گفتنی است: این نشست با حضور جمعی از تشکل های دانشجویی وبه همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان در مجموعه تالارهای مفاخر این دانشگاه برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.