کدخبر:1453/910216

16 اردیبهشت 1391

در ادامه سلسله جلسات هیأت رئیسه واعضای هیأت علمی:
نشست اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی شیمی و هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان
سیزدهمین نشست هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان با اعضای هیأت علمی دانشکده های مختلف این دانشگاه، با حضور اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی شیمی در محل این دانشکده برگزارشد.

در این نشست رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر اهمیّت فعالیت های پژوهشی در مباحث جاری این دانشگاه، از حمایت های ویژه از طرح های تحقیقاتی مبتنی برنیازهای صنعتی خبر داد.

دکتر همدانی گلشن با اشاره به اقدامات زیربنایی صورت گرفته طی دو سال اخیر در بخش های مختلف دانشگاه صنعتی اصفهان، ایجاد این زیرساخت ها را در راستای چشم انداز این دانشگاه به منظور پیشرفت در حوزه های مختلف قلمداد کرد.

وی با اشاره جلسات منظم شورای دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور بررسی مسائل ومشکلات حوزه های مختلف، از هیأت رئیسه دانشکده مهندسی شیمی خواست تا با همدلی وارتباط بیش از پیش با اعضای هیأت علمی این دانشکده، نسبت به شناسایی، بررسی  ومرتفع نمودن مشکلات وموانع اقدام نمایند.

در این نشست، اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان به بیان نقطه نظرات وپیشنهادات خود پیرامون مباحث گوناگون از جمله مسائل پژوهشی، تجهیزات آزمایشگاهی و مسائل آموزشی مربوط به گرایش های مختلف پرداختند.

گفتنی است، این جلسه سیزدهمین نشست از سلسله جلسات هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان با اعضای هیأت علمی دانشکده ها این دانشگاه بود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.