کدخبر:1516/920715

15 مهر 1392

نخستین نشست شورای دانشگاه صنعتی اصفهان در دوره مدیریت جدید برگزار شد
با حضور اعضای شوراء و هیأت رئیسه جدید دانشگاه:
نخستین نشست شورای دانشگاه صنعتی اصفهان در دوره مدیریت جدید برگزار شد
نخستین نشست شوراء و هیأت رئیسه جدید دانشگاه صنعتی اصفهان، روزگذشته و با تجلیل از معاونین اسبق این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست که با حضور هیأت رئیسه، اعضای شورا و جمعی از اعضای هیأت علمی و مدیران دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، سرپرست دانشگاه با اشاره به تلاش ها و زحمات مدیریت و اعضای هیأت رئیسه سابق دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: لازم است ضمن ادامه نقاط قوت و رفع نقاط ضعف گذشته، اعتلای این دانشگاه بعنوان هدف اصلی در نظر گرفته شود.

معاون اداری مالی سابق دانشگاه صنعتی اصفهان نیز به تلاش ها و خدمات هیأت رئیسه قبلی این دانشگاه در مسیر موفقیت و اعتلای دانشگاه صنعتی اصفهان اشاره کرد و گفت: لازم است با نگاه صحیح به دستاوردهای مثبت گذشته برنامه های جدید را دنبال نموده و مشکلات را با تحمل و مدیریت مناسب از پیش رو برداشت.

دکتر سوهانکار همچنین با تبریک به سرپرست دانشگاه برای قبول این مسئولیت مهم و آرزوی موفقیت در این جایگاه، برای انتقال تجربیات و همکاری همه جانبه با ایشان اعلام آمادگی کرد.

در ادامه این نشست معاونان سابق آموزشی، پژوهش و فناوری، فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز با آرزوی توفیق در خدمتگذاری مسئولان جدید، آمادگی خود را برای همکاری با آن ها اعلام نمودند.

در پایان این مراسم سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان با اهدای لوح سپاس و هدایایی، از خدمات معاونین سابق این دانشگاه تجلیل کرد.

شایان ذکر است سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان پیش از این در احکامی جداگانه آقایان دکتر قاسم مصلحی، دکتر سید مهدی ابطحی، دکتر حسین خادمی، دکتر مهدی برنجکوب و دکتر سید ظفراله کلانتری را به ترتیب به سمت معاونین آموزشی، پژوهش وفناوری، اداری ومالی، فرهنگی اجتماعی و دانشجویی این دانشگاه منصوب کرده بود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.