کدخبر:1333/910921

21 آذر 1391

نخستین سمینارآنالیز هارمونیک و کاربردها به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
دبیرسمینار آنالیز هارمونیک وکاربردها:
نخستین سمینارآنالیز هارمونیک و کاربردها به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
دبیر نخستین سمینارآنالیز هارمونیک وکاربردها، از برگزاری سمینارآنالیز هارمونیک وکاربردها درروزهای چهارم و پنجم بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد.

دکتر رسول نصراصفهانی با اشاره به برگزاری این سمینار در قالب همایش های انجمن ریاضی ایران افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مقرر است این رخداد علمی از آغاز دهه جاری هرساله و به طور منظم برگزارشود.

وی با تأکید براهمیّت رویکردهای نظری وکاربردی آنالیز هارمونیک تصریح کرد: پیش بینی می شود این سمینار نقش تعیین کننده ای درارتقا علمی کشور در این زمینه و سیاستگذاری برای نیل به جایگاه برجسته بین‌المللی در زمینه آنالیز هارمونیک ایفا نماید.

عضو هیأت علمی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به محوریت آنالیز هارمونیک در نقشه جامع علمی کشور افزود: توان بالای متخصصان داخلی در زمینه آنالیز هارمونیک، باعث شد تا پس از پیشنهاد مرکز پژوهشی آنالیز دانشگاه صنعتی اصفهان و موافقت انجمن ریاضی ایران، برگزاری نخستین سمینار تخصصی آنالیز هارمونیک و کاربردها در روزهای چهارم وپنجم بهمن ماه سال جاری  در دانشگاه صنعتی اصفهان مورد تصویب قرار گیرد.

نصراصفهانی ادامه داد: این سمینار به صورت تخصصی و با حضور اعضای هیأت علمی، دانش آموختگان و دانشجویان دکترا درعلوم ریاضی و سایر علوم مرتبط با آنالیز هارمونیک که سهم قابل توجهي از جامعه علمی كشور را به خود اختصاص داده اند برگزار می شود.

مدیر مرکز پژوهشی آنالیزدانشگاه صنعتی اصفهان از علاقمندان دعوت کرد تا جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این سمینار، به وبگاه http://shaa.iut.ac.ir مراجعه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.