کدخبر:1503/920924

24 آذر 1392

نخستین دوره مسابقات ورزشی بدمینتون دانشگاه های منطقه چهار برگزار شد
به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان:
نخستین دوره مسابقات ورزشی بدمینتون دانشگاه های منطقه چهار برگزار شد
نخستین دوره مسابقات ورزشی بدمینتون دانشجویان منطقه چهارکشور به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها، دانشجویان ورزشکار از دانشگاه های صنعتی اصفهان، قم، اراک، اصفهان، جندی شاپور دزفول و لرستان در مدت چهار روز و در سه بخش انفرادی، تیمی و دوبل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دانشگاه اصفهان در مجموع تیمی موفق شد مقام قهرمانی این مسابقات را بدست آورد. در این بخش دانشگاه صنعتی اصفهان و جندی شاپور دزفول به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان رقابت های انفرادی نیز مهرپویا مجتبایی از دانشگاه اصفهان با شکست احمدرضا خان احمدی از همین دانشگاه قهرمان شد و سروش انصاری از دانشگاه جندی شاپور دزفول و علی کج کلا از دانشگاه قم نیز مشترکاً سوم شدند.

در رقابت های دوبل نخستین دوره مسابقات ورزشی بدمینتون دانشگاه های منطقه چهار نیز، دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان خوش درخشیدند و تیم علیرضا صنعتی و حسین کریمیان با شکست مهران درخشانی و سعید بای از دانشگاه اصفهان، مقام نخست را کسب کرد.

همچنین دو تیم دانشگاه جندی شاپوردزفول شامل آقایان رضا راحمی، سجاد فتحعلی پور، حسین ولی عرب و محمد رضا معینی بطور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

گفتنی است: در پایان این رقابت ها به نفرات و تیم های برتر جام، مدال و حکم قهرمانی اهدا شد و برترین های این دوره نیز به مسابقات کشوری بدمینتون دانشجویان که سال آینده برگزار خواهد شد راه یافتند.

مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اساتید دانشگاه های شهراصفهان برگزار شد

مسابقات فوتسال و والیبال بین دانشکده ای دانشگاه صنعتی اصفهان به پایان رسید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.