کدخبر:1125/920429

29 تیر 1392

نخستین جشنواره ملی امنیت در فضای تبادل اطلاعات در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
توسط مرکز تخصصی آپا:
نخستین جشنواره ملی امنیت در فضای تبادل اطلاعات در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
نخستین جشنواره و مسابقات ملی امنیت در فضای تبادل اطلاعات به همت مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان، پنج شنبه گذشته بصورت آنلاین واز راه دور برگزار شد.

در این جشنواره که با هدف حمایت مادی و معنوی از دانش و توانایی متخصصان امنیت اطلاعات کشور و به منظور ارتقاء دانش آنان برگزار شد، 116 تیم از گروه های مختلف فعال در این زمینه تخصصی از سراسر کشور در مدت 24 ساعت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حمله به برنامه‌های کاربردی تحت وب، مهندسی معکوس، رمزنگاری، پنهان‌نگاری، جرم‌شناسی، کشف آسیب ‌پذیری و مهندسی اجتماعی از جمله محورهای نخستین جشنواره ملی امنیت در فضای تبادل اطلاعات بود.

در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان با سطوح دانش متفاوت ضمن پاسخگویی به سؤالات طرح شده در حوزه های مختلف امنیت اطلاعات، به ارزیابی دانش فنی خود پرداختند.

تیم های برتر مرحله اول نخستین جشنواره و مسابقات ملی امنیت در فضای تبادل اطلاعات، به مرحله نهایی این دوره از رقابت ها که اواخر تابستان سال جاری و به صورت حضوری برگزار می شود راه خواهند یافت.

گفتنی است: نتایج مرحله نخست این رقابت های طی روزهای آینده و از طریق سایت این جشنواره به نشانی festival.nsec.ir اعلام خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.