کدخبر:0956/910317

17 خرداد 1391

به بهانه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف:
میهمانی ایام البیض در ضیافت مسجد فاطمه الزهرا (س) دانشگاه صنعتی اصفهان
مسجد فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) دانشگاه صنعتی اصفهان، این روزها میزبان خیل دانشگاهیان معتکف و میهمانان حریم ملکوتی پروردگار متعال است.

باز عالم طنین انداز ندای آسمانی " این الرجبیون" شد ودگر بار درهای رحمت ومغفرت الهی بر روی بندگان گشوده شد. زمزمه ملکوتی " یا من ارجوه لکل خیر..." امید به خیرپروردگار را درکویرجان های تشنه به آستان الهی زنده کرد و پناه به مأمن الهی و ایمنی از خشم خداوند در شرور زمانه را نوید داد.

باز ماه خدا با مولود آسمانی اش موهبت عبادت و استغفار را به زمینیان هدیه کرد تا این عطیه الله، خیرکثیری باشد بر عبادت قلیل بندگان. ودگر بار میعاد سؤال آمد که کریم، سؤال نکرده و معرفت نیافته به عطوفت آستان خود را عطا می دهد، چه آن که در آستان کرامت الهی به تضرع سؤال درآید.

امسال نیزمشتاقان ودلباختگان درگاه الهی به مسجد دانشگاه صنعتی اصفهان آمدند تا با اقامت در حریم ملکوتی پروردگار متعال ضمن تجدید قوای معنوی، جان های مشتاق به نسیم رحمت ایزدی را در سحرگاهانی از ماه خدا به آستان نیاز آورند.

در این مراسم ستاد اعتکاف دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان پذیرای بیش از 300 تن از معتکفین در مسجد فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) می باشد.

برگزاری برنامه های قرائت دعا ومناجات، تشکیل حلقه های معرفت، مراسم سخنرانی وبرنامه های فرهنگی مذهبی تدارک دیده شده در حاشیه این مراسم، از جمله بخش های این مراسم معنوی است.

عصرامروز ومقارن با پانزدهمین روز از ماه مبارک رجب، معتکفین حریم الهی با قرائت مناجات ودعای شریف ام داوود به اعتکاف سه روزه خود در مسجد دانشگاه صنعتی اصفهان خاتمه خواهند داد.

گفتنی است این مراسم همه ساله در ایام البیض ماه مبارک رجب وبه همت ستاد اعتکاف دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.