کدخبر:1721/900913

7 آذر 1390

رئيس آزمايشگاه مركزي دانشگاه صنعتي اصفهان اعلام كرد:
معرفی تجهیزات و اعضای شاعا (شبکه آزمایشگاههای علمی ایران) در استان اصفهان
لیست اعضای شبکه آزمایشگاههای علمی ایران (شاعا)، در استان اصفهان و تجهيزات موجود درآنها، بر روي سایت آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتي اصفهان منتشر شد.

دکترجعفری رئیس آزمایشگاه مرکزیدانشگاه صنعتي اصفهان با اعلام این خبرگفت: بر اساس تفاهم نامه ای که بین اعضای شاعا در استان اصفهان منعقد گردید، از این پس اعضای هیأت علمی دانشگاه ها وپژوهشکده های عضو در استان اصفهان و از جمله دانشگاه صنعتی اصفهان می توانند از کلیه دستگاههای موجود در این آزمايشگاه ها، با استفاده از تخفیف 30 درصدی بهره مند شوند.
 
وی با اشاره به این که کمبود برخی از تجهیزات آزمایشگاهی، همواره یکی از مشکلات پژوهشگران در دانشگاه ها و پژوهشکده ها بوده است افزود: با اجرای این تفاهم نامه، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی از تسهیلات و امکان دسترسی بیشتری به خدمات آزمایشگاه های عضو شاعا در استان، برخوردار خواهند شد.
 
عضو هيأت علمي دانشگاه صنعتي اصفهان در ادامه افزود: لیست تجهیزات موجود درآزمایشگاه های عضو شاعا در استان اصفهان، شامل 128 دستگاه مهم و پیشرفته آزمایشگاهی می باشد که در دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه کاشان، دانشگاه هنر و شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان مستقر بوده و اطلاعات و خدمات مربوط به آنها هم اکنون به روی سایت آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتي اصفهان ارائه شده است.
 
وی تأکید کرد: اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتي اصفهان می توانند با مراجعه به سایت مذکورو پس از یافتن دستگاه مورد نظر و محل استقرار آن، جهت اخذ معرفی نامه و استفاده از تخفیف 30 درصدی ازطریق آزمایشگاه مرکزی اقدام نمایند.
 
شایان ذکر است،( شاعا) به شبکه آزمایشگاه های علمی ایران اتلاق می شود که توسط حوزه معاونت پژوهش وفناوری وزارت علوم،تحقيقات وفناوري و با هدف ساماندهی آزمایشگاه های علمی کشور، رفع نیازها، ایجاد بانک های اطلاعاتی و ... به منظور ارائه خدمات بیشتر به پژوهشگران کشور، راه اندازی و در حال اجرا می باشد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.