کدخبر:0932/920617

17 شهريور 1392

مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
با حضور دانشجویان جدید کارشناسی ارشد:
مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
مراسم افتتاحیه و استقبال از دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان روز گذشته در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که مقارن با ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) و در دو نوبت ویژه دانشجویان دختر و پسر تازه راه یافته به دوره کارشناسی ارشد برگزار شد، دانشجویان شرکت کننده ضمن آشنایی بیش از پیش با این دانشگاه، از دیدگاه ها ونقطه نظرات تعدادی از مسئولین دانشگاه صنعتی اصفهان آگاهی یافتند.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان در مراسم افتتاحیه دانشجویان پسر جدیدالورود به مقطع کارشناسی ارشد با اشاره به بیش از 35 سال سابقه درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان یکی از دانشگاه های برترکشور، این افتخار را حاصل تلاش مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان ادوار مختلف این دانشگاه قلمداد کرد.

دکتر محمود مدرس هاشمی افزود: دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن برخورداری از یک سیستم منظم و هدفمند، بیش از 30 سال سابقه پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد و حدود 20 سال سابقه پذیرش در دوره دکتری را در کارنامه خود دارد.

وی به شیب مثبت رشد تحصیلات تکمیلی در دانشگاه صنعتی اصفهان طی سال های گذشته و با توجه به سیاست های کلان کشور اشاره و تصریح کرد: از اولویت های مدیریت این دانشگاه، توسعه کیفی دوره های تحصیلات تکمیلی موجود است.

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان استقرار این دانشگاه در یک استان صنعت خیز و ارتباط خوب آن با صنایع مختلف استان وکشور را از مزایای نسبی دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کرد وگفت: ارتباط بسیار خوب اعضای هیأت علمی این دانشگاه با مراکز صنعتی، مزیتی مناسب برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است تا به عنوان همکاران تحقیقاتی اساتید، تجربیات فراونی را کسب نمایند.

مدرس هاشمی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص تکمیل زنجیره از ایده تا بازار، تبلور این موضوع را در اجرایی شدن پروژه های تحصیلات تکمیلی عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان به دانشجویان کارشناسی ارشد جدیدالورود این دانشگاه توصیه کرد تا با غنیمت شمردن فرصت حضور در دانشگاه در یکی از ارزشمندترین دوران زندگی، ضمن حرکت در مسیر علمی و تخصصی، دانشگاه را بستری برای رشد مهارت های فردی و اجتماعی خود بعنوان سرمایه ای برای آینده قرار دهند.

همچنین در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان در سخنانی دانشجویان ورود یافته به این دانشگاه را کسانی خواند که قدم جای پای 144 شهید سرافراز این دانشگاه می گذراند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری افزود: این امر رسالت و وظیفه بزرگی بر دوش ما گذارده است تا با تمام توان و استعداد در جهت ارتقاء هر چه بیشتر ایران اسلامی تلاش کنیم.

وی با بیان این که لازم است فرصت حضور در این دانشگاه غنیمت شمرده شود، به روایتی از حضرت امام صادق(ع) با این مضمون که فرشتگان با خشنودی بال های خود را برای جوینده علم می گشایند اشاره و تصریح کرد: عبارت فارغ التحصیلی و پایان تحصیل برای جویندگان علم کلمه مناسبی نیست و امید است که همگی تا لحظات پایانی عمر به دنبال تحصیل وکسب علم باشیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان تأکید کرد: دانشجویان ضمن تحصیل علم ودانش در دانشگاه، نسبت به ارتقای خود در تمامی موضوعات و ابعاد سیاسی، اجتماعی و جسمانی تلاش نمایند تا با توانمندی همه جانبه به اجتماع ورود پیدا کنند.

گفتنی است: دانشگاه صنعتی اصفهان در سال تحصیلی 93-92 یک هزار و 350 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش نموده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.