کدخبر:1629/920713

13 مهر 1392

متخصصان امنیت فضای تبادل اطلاعات در دانشگاه صنعتی اصفهان به رقابت می پردازند
چهارشنبه وپنج شنبه این هفته:
متخصصان امنیت فضای تبادل اطلاعات در دانشگاه صنعتی اصفهان به رقابت می پردازند
مرحله نهایی نخستین جشنواره و مسابقات ملی امنیت در فضای تبادل اطلاعات چهارشنبه و پنج شنبه این هفته و با حضور متخصصان این حوزه دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

در این مرحله از رقابت ها که با حضور 9 تیم از سراسر کشور در مجموعه تالارهای مفاخر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود، شرکت کنندگان در یک رقابت ترکیبی حمله و دفاع در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

در حاشیه این رقابت ها و برای نخستین بار شش کارگاه آموزشی با هدف ارائه آموزش های تخصصی پیرامون امنیت فناوری اطلاعات جهت عموم علاقه مندان بویژه کارشناسان فناوری اطلاعات سازمان های مختلف برگزار خواهد شد.

آموزش جرم شناسی در فضای مجازی، آموزش کدنویسی امن، مانیتورینگ شبکه های سازمانی، امن سازی سیستم عامل و امن سازی سرویس های شبکه، عناوین مهم ترین کارگاه های پیش بینی شده در حاشیه این جشنواره می باشد.

گفتنی است: مرحله مقدماتی نخستین جشنواره ملی امنیت در فضای تبادل اطلاعات برای نخستین بار با محورهایی چون حمله به برنامه‌های کاربردی تحت وب، مهندسی معکوس، رمزنگاری، پنهان‌نگاری، جرم‌شناسی، کشف آسیب ‌پذیری و مهندسی اجتماعی تیرماه امسال توسط مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.