کدخبر:1110/911123

23 بهمن 1391

كتاب مديريت توسعه روستايي منتشر شد
توسط عضو هيئت علمي دانشكده مهندسی كشاورزي:
كتاب مديريت توسعه روستايي منتشر شد
كتاب مديريت توسعه روستايي به قلم دکتر محمد صادق ابراهيمي عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان توسط نشر آموخته روانه بازار شد.

اين كتاب در هشت فصل تدوین شده كه در آن به بررسي موضوعات اساسي توسعه روستاها از جمله الگوها و مدل هاي توسعه روستايي و تأثيرات جهاني شدن بر روستاها پرداخته شده است.

دكتر محمد صادق ابراهيمي در رابطه با اين كتاب گفت: مديريت توسعه روستايي تلاش دارد در محيط هاي روستايي كه از شاخص هاي توسعه برخوردار نيستند با ايجاد تغييرات مناسب فرايند توسعه پايدار را محقق نمايد.

وي خاطر نشان ساخت: اين كتاب سعي دارد ضمن بررسي موضوعات اساسي در مديريت توسعه و تبيين مفهوم توسعه روستايي و مدل توسعه يكپارچه روستايي، به بررسي ويژگي هاي مديريت توسعه روستايي به خصوص رويكرد هاي مبارزه با فقر روستايي بپردازد.

مديرگروه توسعه روستايي دانشكده كشاورزي دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به رويكرد جهاني شدن و تأثيرات آن بر مسائل كشاورزي و روستايي، تلاش اين كتاب را از نظربررسي كاهش روند فقر روستايي حائز اهميت دانست.

گفتني است كتاب توسعه روستايي به شماره شابك 9786006465203 در تيراژ 1000 نسخه به قيمت 6500 تومان توسط نشر آموخته عرضه مي شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.