فراخوان ثبت نام بيست و هشتمين جشنواره دانشجوي نمونه كشور در سال 1398

دانشجویان واجد شرايط براي شرکت در بیست و هشتمين جشنواره دانشجوي نمونه کشور، مي توانند ضمن مطالعه دقيق آيين نامه و شيوه نامه  مصوب سال 1398، نسبت به ثبت نام و شركت در جشنواره اقدام نمايند.

با اعلام فراخوان ثبت نام جهت انتخاب دانشجویان نمونه کشور در سال 1398، دانشجویان متقاضی در مقاطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتری از 20 مهرماه الي  4 آبان ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز اقدام كنند.

لازم به ذكر است: معدل تحصيلي، فعالیت های پژوهشي و تحقيقاتي، اقدامات فرهنگي و اجتماعي، فعاليت ها و افتخارات ورزشي وشئونات دانشجویی، از جمله مؤلفه های اعلام شده براي انتخاب دانشجويان نمونه كشوري می باشد.

متقاضيان مي توانند تا پايان مهلت ثبت نام با مراجعه به پايگاه Portal.saorg.ir و تكميل فرآيند ثبت نام در جشنواره شركت نموده و پس از ثبت نام الكترونيكي كليه مدارك خود را به صورت فيزيكي به دفتر معاونت دانشجويي واقع در ساختمان مركزي طبقه دوم اتاق ۲۱۰ تحويل نمايند.

 همچينين با عنایت به آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه مصوب سال 98 کسب امتیاز 2 در بخش زبان برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی الزامیست لذا متقاضیان می توانند در فرصت باقی مانده در آزمون msrt سازمان امور دانشجویان که در 5 مهر و 3 آبان ماه سال جاری برگزار می گردد شرکت نمایند.

 برای آن دسته از متقاضیان که در آزمون msrt سوم آبان شرکت نموده اند استثنائاً در جشنواره امسال امکان بارگذاری مستندات زبان آن ها تا تاریخ 13 آبان ماه امکان پذیر می باشد و روز 14 آبان ماه سامانه جهت هر گونه بارگذاری غیر فعال می باشد.

آيين نامه جشنواره دانشجوي نمونه مصوب سال 1398  (جديد)

شيونامه جشنواره دانشجوي نمونه مصوب سال 1398 (جديد)

تاریخ

سال: 

1398

ماه: 

مهر

روز: 

09