کدخبر:1203/940323

23 خرداد 1394

عضوهیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، پژوهشگر جوان برجسته ریاضی ایران
در نخستین مراسم اعطای جایزه ابوریحان بیرونی:
عضوهیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، پژوهشگر جوان برجسته ریاضی ایران
در اولین دوره تجلیل از پژوهشگران برجسته جوان علوم پایه از دکتر محمدرضا کوشش عضو هیأت علمی دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان پژوهشگر جوان برجسته در این رشته تجلیل شد.

این آئین با عنوان "جایزه ابوریحان بیرونی" پنج شنبه گذشته و با حضور رییس فرهنگستان علوم، معاون حقوقی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و سرپرست کمیسیون ملی یونسکو در ایران و به منظور تجلیل از پنج پژوهشگر برجسته جوان کشور در رشته‌های علوم پایه توسط فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، جایزه پژوهشگر جوان برجسته کشور در شاخه ریاضی به دکتر محمدرضا کوشش خواجویی دانشیار دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان اعطاء شد.

وی که دانش آموخته ممتاز کارشناسی ارشد ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان است، مدرک دکتری خود را از دانشگاه مانیتوبا کانادا اخذ نموده و از سال 1385 به عنوان عضو هیأت علمی در دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان مشغول به فعالیت می باشد.

کسب "جایزه هشترودی" بعنوان جایزه انجمن ریاضی ایران در هندسه و توپولوژی و تألیف ده ها مقاله علمی پژوهشی در زمینه هندسه و توپولوژی از دیگر سوابق علمی دکتر محمدرضا کوشش است.

شایان ذکر است: در نخستین مراسم اعطای جایزه ابوریحان بیرونی، ضمن تجلیل از این عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان پژوهشگر جوان برجسته کشور در شاخه ریاضی از دکتر یاسمن فرزان در رشته فیزیک، دکتر احسان عارفیان در رشته زیست شناسی، دکتر علیرضا زراسوندی در رشته زمین شناسی و دکتر محمد مهدی نجف زاده در رشته شیمی تجلیل شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.