کدخبر:1054/920415

11 تیر 1392

طرح ولایت کشوری از اوایل مرداد در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
معاون طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی کشور خبر داد:
طرح ولایت کشوری از اوایل مرداد در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
معاون طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی کشور از برگزاری مرحله کشوری هجدهمین دوره آشنایی با مبانی‌ اندیشه اسلامی (طرح ولایت) دانشجویان پسر از اوایل مرداد در دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد.

محمد پور میرزایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: دوره آشنایی با مبانی‌ اندیشه اسلامی (طرح ولایت) در راستای عمق‌ بخشی و بصیرت‌ دهی بیشتر دانشجویان نسبت به مبانی‌اندیشه اسلامی و در راستای اهداف انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری سطح یک این دوره از طرح ولایت با عنوان "طلیعه اندیشه" بصورت استانی ودر مدت 14 روز تصریح کرد: نفرات برگزیده هرسطح پس از شرکت در آزمون و مصاحبه شفاهی به سطوح بالاتر راه می یابند.

معاون طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی کشور افزود: سطح دوم این دوره از طرح ولایت بطور متمرکز از اوایل مردادماه با حضور یک هزار و 300 نفر از برادران در دانشگاه صنعتی اصفهان و یک هزار و 200 نفر از خواهران در دانشگاه شهرکرد و به مدت 45 روز برگزار خواهد شد.

وی برنامه اصلی این دوره از طرح ولایت را تدریس شش کتاب در حیطه موضوعات معرفتی عنوان کرد و گفت: درآمدی بر معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی، خداشناسی فلسفی، انسان، راه و راهنما شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست، عناوین کتاب ها و شش سرفصل اصلی کلاس های آموزشی سطح دوم هجدهمین دوره طرح ولایت  می باشد.

پور میرزایی با بیان این که برگزاری سه کلاس در هر روز به همراه یک جلسه مباحثه از جمله برنامه های روزانه پیش بینی شده در هجدهمین دوره طرح ولایت است تصریح کرد: در حاشیه این طرح ویژه برنامه‌های فرهنگی و سیاسی با حضور شخصیت های برجسته علمی، فرهنگی و تربیتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به همکاری نزدیک سازمان بسیج دانشجویی کشور و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در برگزاری این طرح اضافه کرد: مراسم رسمی افتتاحیه این دوره از طرح ولایت شنبه 29 تیرماه با حضور شخصیت های برجسته ای از نظام در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.