کدخبر:1018/940809

9 آبان 1394

سومین دوره مسابقات ملی دانشجویی طراحی پارچه و پوشاک به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
27 و 28 بهمن ماه سال جاری:
سومین دوره مسابقات ملی دانشجویی طراحی پارچه و پوشاک به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان 27 و 28 بهمن ماه سال جاری میزبان سومین دوره مسابقات ملی دانشجویی طراحی مهندسی و هنری پارچه و پوشاک خواهد بود.

دبیر این مسابقات با اعلام خبر فوق گفت: به دنبال برگزاري موفقيت آميز اولين و دومين دوره مسابقات ملي– دانشجويي طراحي مهندسي و هنري پارچه و پوشاك در دانشگاه يزد و استقبال مطلوب دانشجويان و صنعتگران از آن، دانشكده ي مهندسي نساجي دانشگاه صنعتي اصفهان تحت نظارت عالي انجمن علوم و فناوري نساجي ايران، سومین دوره این رقابت ها را برگزار خواهد نمود.

مهندس محسن شنبه با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات تصریح کرد: احیای فرهنگ و سنت اسلامی- ایرانی در ارتباط با طراحی پارچه و پوشاک، آشنایی متخصصان صنایع نساجی با قابلیت دانشجویان در زمینه طراحی پارچه و پوشاک و آشنایی دانشجویان با نیاز صنایع در زمینه‌های طراحی پارچه و پوشاک از جمله این اهداف می باشد.

وی اضافه کرد: دستیابی به ایده‌های نو در زمینه طراحی پارچه و پوشاک و استفاده از توانایی‌های بالقوه متخصصین جوان، ایجاد انگیزه و تقویت روحیه کار گروهی، افزایش مهارت و خلاقیت دانشجویان، ارتقا سطح کیفی طراحی پارچه و لباس از طریق نگرش علمی به صنعت پوشاک و افزایش ارزش افزوده محصولات با ارتقا بخش طراحی در صنایع نساجی، از دیگر اهداف برگزاری سومین دوره مسابقات ملی دانشجویی طراحی مهندسی و هنری پارچه و پوشاک خواهد بود.

دبیر سومین دوره مسابقات ملی دانشجویی طراحی مهندسی و هنری پارچه و پوشاک با اشاره برگزاری این مسابقات در سه بخش کلی، مهلت ارائه آثار به دبیرخانه مسابقات را نیمه آبان ماه جاری بیان کرد و افزود: این رقابت ها در روزهای 27 و 28 بهمن ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که براي نخستین بار بخش عمده اي از این مسابقات به صورت عملي برگزار می گردد بیان کرد: کمیته داوری به صورت حضوری توانایی علمی و عملی دانشجویان شرکت کننده را در زمینه های مختلف بررسی خواهد نمود.

گفتنی است: علاقه مندان به شرکت در این رقابت ها به منظور ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت مسابقات به نشانی www.nac.iut.ac.ir مراجعه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.