کدخبر:1036/940713

13 مهر 1394

سه پروژه عمرانی و پژوهشی دردانشگاه صنعتی اصفهان به بهره برداری رسید+گزارش تصویری
به منظور افزایش وسعت فضای آموزشی و پژوهشی:
سه پروژه عمرانی و پژوهشی دردانشگاه صنعتی اصفهان به بهره برداری رسید+گزارش تصویری
همزمان با ایام مبارک عید سعید غدیر، سه پروژه عمرانی و پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور هیأت رئیسه این دانشگاه به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در آیین افتتاحیه این پروژه ها، افزایش وسعت فضای آموزشی و پژوهشی به منظور ارتقاء سطح خدمات در این زمینه را یکی از دغدغه های اصلی مسئولین دانشگاه عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی مناسب، افزایش فضاهای آموزشی برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی ادامه خواهد یافت.

دکتر مدرس هاشمی تکمیل ساختمان دانشکده های مهندسی صنایع و ریاضی با فضای بیش از 2500 متر مربع را یکی از مهمترین پروژه های عمرانی در راستای افزایش وسعت فضای آموزشی برای دانشجویان این دانشگاه عنوان کرد و افزود: این پروژه با هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی با قدردانی از تلاش های دفتر فنی دانشگاه و صبر و حوصله دانشگاهیان دانشکده های مهندسی صنایع و ریاضی در طول مدت عملیات اجرایی این پروژه، ابراز امیدواری کرد: روند افزایشی فضاهای آموزشی در این دانشگاه ادامه پیدا کند.

در این آئین پروژه تغییرکاربری، نوسازی و بروزرسانی آزمایشگاه دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان به وسعت 600 متر مربع به منظور افزایش فضای پژوهشی دانشجویان این دانشکده که طی مدت 6 ماه با هزینه 4 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شده بود به بهره برداری رسید.

همچنین مرکز فعالیت های علمی- پژوهشی دانشجویی شهید مقیمی زاده با زیربنای 800 متر مربع، دارای 14 اتاق و 2 سالن کارگاه عمومی از دیگر طرح هایی بود که طی مدت 5 ماه و با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد ریال افتتاح و در اختیار پژوهشکده های انجمن های علمی دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان قرار گرفت.

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.