کدخبر:1450/901202

2 اسفند 1390

در نشستی با عنوان «تضاد یهودیت و صهیونیسم » در دانشگاه صنعتی اصفهان :
سخنگوی جامعه ضدصهیونیزم آمریکا: ایران سبب افزایش آگاهی جهانیان از خوی شیطانی صهیونیزم شده است
سخنگوی جامعه ضدصهیونیزم آمریکا با حضور دردانشگاه صنعتی اصفهان به ارائه بخشی از سناریوی ضداسلامی صهیونیست ها در قبال افکار عمومی جهان پرداخت.

خاخام ديويد وايس با ابراز قدردانی از عنایات رهبرمعظم انقلاب به جهت تسهیل حضور ایشان در ایران گفت: در زمانی که به تمامی مردم جهان اینگونه القاء می شودکه صهیونیزم همان یهودیّت است، جمهوری اسلامی ایران با تفکیک میان یهود وصهیونیزم، ضمن افزایش آگاهی مردم جهان ، خوی شیطانی صهیونیست ها را به جهانیان معرفی کرد.

وی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خطبه های نمازجمعه تهران اشاره کرد وافزود: رهبرجمهوری اسلامی ایران بعنوان یک عالم خداشناس وخداترس در سخنان خود صهیونیست ها را مورد خطاب مستقیم قرار داد اما متأسفانه رسانه های غربی با تحریف این سخنان، مخاطب این صحبت ها را یهودیان عنوان کردند.

وی افزود:کشورهای اسلامی درطول سالها جنگ صلیبی همواره مأمن مناسبی برای همزیستی مسالمت آمیز یهودیان ومسلمانان بوده است و جمهوری اسلامی ایران بعنوان یکی از این کشورها همواره به اعتقادات یهودیان خود احترام گذارده وزمینه زندگی همراه با آرامش آنان را در ایران فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها خود را نماینده وجانشین دین یهود می دانند تأکید کرد: این ادعای کذب سبب شده است که جایگاه یهودیت در افکار عمومی جهان به ناحق خدشه دار شود.

سخنگوی جامعه ضدصهیونیزم آمریکا ادامه داد: یهودیت بعنوان یک دین الهی تسلیم در برابر خداوند ومعتقد به احکام تورات، در تقابل با صهیونیزم که وابسته به ارتش، دارای تفکرات مادی و خوی تجاوزبه دیگر سرزمین ها است قلمداد می شود ویهودیان در سرتاسر جهان مخالف با اعمال ضدانسانی صهیونیست ها هستند.

وی با اشاره به اخراج مردم بی دفاع فلسطین از سرزمین مادری خود توسط صهیونیست ها، مهاجرت به دیگر سرزمین ها، اغتشاش در مقابل دولت ها، کشتار مردم بی دفاع و اقتصاد مبتنی بر ربا در جامعه صهیونیستی را مخالف دستورات تورات عنوان کرد.

خاخام ديويد وايس با تأکید بر مخالفت صریح یهودیان با صهیونیست ها تصریح کرد: راهپیمایی بزرگ خاخام ها و مخالفان صهيونيزم در واشنگتن بعنوان شهر اصلی تجمع یهودیان آمریکا، راهپیمایی خاخام های ضد صهیونیزم در اورشلیم ونظایر این تجمّعات، تنها بخشی از نمودهای مخالفت جامعه یهودی با صهیونیزم است.

وی در پایان ضمن احساس همدردی با مردم ستمدیده فلسطین، ابراز امیدواری کرد که با عنایات خداوند متعال زمینه نابودی صهیونیزم وبرقراری صلح در جهان فراهم شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.