کدخبر:1019/911223

23 اسفند 1391

روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان برتر کشور را به خود اختصاص داد + گزارش ویدئویی
همزمان با چهارمین جشنواره تجلیل از روابط عمومی‌های برتر ودر دومین سال متوالی:
روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان برتر کشور را به خود اختصاص داد + گزارش ویدئویی
چهارمین جشنواره تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی فناوری وسازمان‌های وابسته به وزارت علوم با معرفی روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان برگزیده ویژه کشور خاتمه یافت.

در این مراسم که روز گذشته و با حضور دكتر غلامحسین الهام رئيس شوراي اطلاع رساني و سخنگوي دولت و دكتر كامران دانشجو وزير علوم، تحقيقات و فناوري در سازمان مركزي دانشگاه پيام نور تهران برگزار شد از محمدجواد براتی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان برگزیده ویژه این دوره از جشنواره تجلیل شد.

درچهارمین جشنواره تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی فناوری و سازمان‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،روابط عمومی دانشگاه های کشور در دوگروه الف وب و در 10 معیار مورد ارزیابی قرار گرفتند که در این میان روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان به دلیل کسب بیشترین امتیاز از این معیارها بعنوان برگزیده ویژه کشور معرفی شد.

دانشگاه های پیام نور،گرگان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان دیگر دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی بودند که روابط عمومی آن ها بعنوان برترین های کشور در این گروه ها مورد تجلیل قرار گرفتند.

دانشگاه صنعتی اصفهان پس از کسب عناوین برتر بخش های مختلف این جشنواره در دوره های گذشته، با ارائه توانمندی ها و آثار خود توانست برای دومین سال متوالی عنوان برترین روابط عمومی دانشگاهی کشور را به خود اختصاص دهد.

اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها، تبلیغات، انتشارات، ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، روابط عمومی الکترونیک، مراسم و مناسبت ها، نظارت، برنامه ریزی و ارزیابی، فعالیت های مستند سازی وآرشیو سمعی وبصری، توانمندسازی و ارتقای روابط عمومی ها، پژوهش و افکار سنجی و ایده های نو، محورهای ده گانه هیأت داوران به منظور انتخاب روابط عمومی های برتر دانشگاه های کشور است.

در این دوره از جشنواره که با ارائه قریب به چهار هزار و 743 اثراز روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی فناوری و سازمان‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد از خبرنگاران حوزه آموزش عالی کشورنیز تجلیل بعمل آمد.

گزارش ویدئویی...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.