کدخبر:1041/920415

10 تیر 1392

راهیابی 19 دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان به مرحله نهایی هجدهمین المپیاد دانشجویی کشور
با پایان یافتن مرحله نیمه نهایی المپیاد دانشجویی کشور:
راهیابی 19 دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان به مرحله نهایی هجدهمین المپیاد دانشجویی کشور
19 دانشجو از هشت دانشکده دانشگاه صنعتی اصفهان به مرحله نهایی هجدهمین المپیاد دانشجویی کشور راه یافتند.

در مرحله مقدماتی این المپیاد، دانشجویان سال سوم به بالای 17رشته از دانشگاه های سراسر کشور به دو روش متمرکز و غیر متمرکز به رقابت پرداختند.

در قسمت متمرکز این المپیاد، دانشجویان مقطع کارشناسی ضمن شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و احراز حد نصاب نمره لازم، به مرحله نهایی هجدهمین المپیاد دانشجویی کشور راه یافتند.

در بخش غیرمتمرکز هجدهمین المپیاد دانشجویی کشور نیز پس از رقابت دانشجویان داوطلب از طریق تیم های دانشگاهی و در قالب قطب های هشت گانه کشور، دانشجویان برتر هر رشته مجوز حضور در مرحله نهایی این المپیاد را کسب کردند.

از دانشگاه صنعتی اصفهان و در رشته فیزیک علیرضاشریفیان و مجتبی خدادای حسین آبادی، در رشته مهندسی عمران محمدصادق سلیمیان، محمدعلی رستم پور و منصوره اسدی، در رشته مهندسی برق بهزادپورعلی و در رشته شیمی علی شاهوار و فاطمه جراحیان از جمله دانشجویان راه یافته به مرحله نهایی هجدهمین المپیاد دانشجویی کشور هستند.

همچنین در رشته آمار امیر خوش روان، امیر عباس مفیدیان و مریم ثابت راسخ، در رشته مهندسی کشاورزی مریم صفاری، فاطمه سادات مصطفوی و سمانه شهیداول، در رشته مهندسی مکانیک امیدطاهری، سجادزارعی و صدرالدین موسوی ودر رشته ریاضی سجادبکرانی و مهران حسینی دیگر دانشجویان المپیادی دانشگاه صنعتی اصفهان در مرحله نهایی این رقابت ها خواهند بود.

گفتنی است: مرحله نهایی هجدهمین المپیاد دانشجویی کشور با حضور برگزيدگان هر قطب از مرحله نيمه نهايي و نیز برگزيدگان مرحله متمرکز المپياد دانشجويي 13 و14 تیرماه برگزار خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.