کدخبر:1438/920225

25 ارديبهشت 1392

راهیابی چهار دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم دانشجویان کشور
ضمن کسب عناوین برتر منطقه چهار:
راهیابی چهار دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم دانشجویان کشور
چهار دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان، ضمن کسب عناوین برتر منطقه ای بیست و هشتمین جشنواره سراسری قرآن کریم دانشجویان سراسرکشور، به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.

در این دوره از مسابقات که با حضور دانشجویان فعال در عرصه های قرآنی و در پنج بخش و 27 رشته برگزار شد، در بخش کتبی و در رشته دیدگاه و سیرهی معصومین(ع) آقایان علی نظری و مجتبی سلطانی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به ترتیب عناوین اول و چهارم این رشته را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش شفاهی و در رشته حفظ کل قرآن کریم خانم نسرین جعفری و در رشته ترتیل آقای امیر طیب تائبی ازدانشگاه صنعتی اصفهان عناوین اول این رشته ها در منطقه چهار کشور را به دست آوردند.

ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در دانشگاه ها، ایجاد انس و الفت بیش از پیش دانشجویان دانشگاه ها با قرآن کریم و مفاهیم والای آن، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه ها، ارج گذاری به فعالیت های قرآنی و تشویق نخبگان قرآنی دانشگاه هاو شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآنی دانشجویان به جامعه دانشگاهی و قرآنی کشور از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات عنوان شده است.

گفتنی است:مرحله نهایی بیست و هشتمین جشنواره سراسری قرآن کریم دانشجویان سراسر کشور تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.