کدخبر:1605/910230

30 فروردین 1391

راهیابی دانشجویان ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان به مسابقات جهانی انگلستان
با کسب عنوان سومی مسابقات سراسری ریاضی کشور:
راهیابی دانشجویان ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان به مسابقات جهانی انگلستان
تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن کسب عنوان سوم سی وششمین دوره مسابقات سراسری ریاضی کشور، به مسابقات جهانی انگلستان راه یافت.

در این دوره از مسابقات که با حضور 204 دانشجوی رشته ریاضی مقطع کارشناسی از 41 دانشگاه سراسرکشور وبه مدت دو روز در دانشگاه زنجان برگزار شد، تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان پس از تیم های دانشگاه های صنعتی شریف و تهران عنوان سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

برای تیم دانشگاه صنعتی اصفهان که به سرپرستی دکتر رامین جوادی عضوهیأت علمی دانشکده ریاضی این دانشگاه در مسابقات حضور یافتند،آقایان سجاد بکرانی، علی شتاب بوشهری ومهران حسینی موفق به کسب مدال نقره شدند.

همچنین حمیدرضا امینی و محمد اکبری دیگر دانشجویان رشته ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان بودندکه مدال برنز این دوره از رقابت ها را به دست آوردند.

در این مسابقات که همه ساله از سال 1352 و به همّت انجمن ریاضی ایران برگزار می شود، دانشجویان شرکت کننده طی دو روز به دوازده سوال ریاضی بر اساس سرفصل های درسی مقطع کارشناسی و بر مبنای خلاقیّت، ابتکار وهوش فردی پاسخ می دهند.

گفتنی است که بر اساس اعلام دبیرخانه این دوره از مسابقات تیم های اول تا سوم سی وششمین دوره مسابقات سراسری ریاضی کشور به رقابتهای جهانی ریاضی که در کشور انگلستان برگزار می شود اعزام خواهند شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.