کدخبر:1311/930409

9 تیر 1393

راهیابی تیم والیبال دانشجویان دختردانشگاه صنعتی اصفهان به المپیاد ورزشی دانشجویان کشور
با کسب عنوان دوم مسابقات دانشگاه های منطقه 4:
راهیابی تیم والیبال دانشجویان دختردانشگاه صنعتی اصفهان به المپیاد ورزشی دانشجویان کشور
تیم والیبال دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی اصفهان با کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات ورزشی دانشگاه های منطقه چهار به دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور راه یافت.

این دوره از مسابقات با شرکت هفت تیم از دانشگاه های صنعتی اصفهان، شهید چمران اهواز، تفرش، شهرکرد، علوم و فنون خرمشهر، لرستان و اصفهان از دوم تیر ماه به مدت پنج روز در مرکز تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد و در پایان دانشگاه اصفهان در جایگاه نخست این رقابت ها قرار گرفت و دانشگاه شهرکرد نیز مقام سوم را بدست آورد.

در مسابقات تنیس روی میز دانشجوان دختر دانشگاه های منطقه چهار نیز که با رقابت شش تیم از دانشگاه های شهرکرد، اصفهان، شهید چمران اهواز، قم، صنعتی اراک و صنعتی اصفهان از 4 تا 6 تیرماه به میزبانی این دانشگاه برگزار شد تیم های دانشگاه قم و اصفهان با کسب عناوین اول و دوم جواز حضور در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور را بدست آوردند.

تیم دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت و از صعود به مرحله نهایی المپیاد ورزشی دانشجویان بازماند.

در رقابت های دوبل تنیس روی میز نیز دانشگاه اصفهان و قم عناوین اول و دوم را کسب کردند و دانشگاه صنعتی اصفهان و شهرکرد به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

گفتنی است تیم های اول و دوم هر مسابقه و همچنین نفرات برتر مسابقات انفرادی و دوبل به دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور که مرداد ماه جاری به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود راه پیدا کردند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.