کدخبر:1107/920829

29 آبان 1392

ديدار هيأت رئيسه دانشگاه با اساتید و کارکنان دانشكده كشاورزي
برای نخستین بار در دوره جدید:
ديدار هيأت رئيسه دانشگاه با اساتید و کارکنان دانشكده كشاورزي
نخستین دیدار هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان با اعضای هیأت علمی وکارکنان دانشکده کشاورزی این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان در آغاز اين جلسه ضمن قدرداني از اعضاي هيأت علمي در برگزاري انتخابات جهت معرفي رياست دانشكده گفت: عمل به فلسفه مشاركت جمعي دانشگاهيان و دريافت نظرات مشورتي مهمترين دليل برگزاري انتخابات در دانشكده ها بوده است.

دکتر مدرس هاشمی بازسازي روابط و تعاملات انساني در دانشگاه و در رأس آن ارتباط با اعضای هيأت علمي و دريافت نظرات سازنده آنان را از اولويت های مديريت جديد دانشگاه دانست و خاطر نشان ساخت: صرفاً انتخابي شدن رئيس دانشكده، مشاركت 100 درصدي را تضمين نمي كند بلكه استفاده از نظرات، ارزش گذاري به شوراها و تعامل رئيس دانشكده با كليه اعضای هيأت علمي گام هاي مهم بعدي می باشد.

وی يكي از مؤلفه هاي اصلي تعامل را استفاده از نظرات سازنده دانست و تصریح کرد: البته واضح است كه در يك سيستم دموكراتيك همه نظرات هم قابل اجرا نخواهد بود اما فضاي تعامل سازنده و دريافت نظرات و پذيرش انتقادات بايد حفظ شود.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان تشكيل شوراهاي دانشكده ها را با توجه به ضوابط و مقررات دانشگاه قابل اهميت دانست و افزود: ديدارهاي رسمي و غير رسمي بين اعضاي هيأت علمي و كاركنان در جهت دريافت نظرات و ارايه عملكرد، حرکت مثبتي است كه دانشكده كشاورزي با برگزاري مجمع عمومي در پي تحقق آن بوده و اميدواريم اين روند در آينده نيز ادامه يابد.

در اين نشست رئيس دانشكده كشاورزي به معرفي دانشكده و ارايه گزارش عملكرد دانشكده درسال 91 و 7 ماهه نخست سال92 پرداخت.

دكتر معصومي با بيان اين كه دانشكده كشاورزي از نظر سرانه مقالات علمي ISI در بين دانشكده هاي كشاورزي كشور مقام دوم را دارد، افزود: در مقايسه با9 ماه اول سال2012 تا اكتبر، تعداد 160 مقاله ISI‌ و تا اكتبر 2013، تعداد 137 مقاله ارايه شده كه نشان دهنده رشد مطلوب مقالات علمي در دانشكده كشاورزي است.

رئيس دانشكده كشاورزي با اشاره به این که بيش از 800 دانشجوي كارشناسي ارشد و 150 دانشجوي دكتري در اين دانشكده مشغول به تحصيل هستند ادامه داد: سه رشته در مقطع دكترا از جمله دكتري علوم باغباني، دكتري گياهپزشكي (بيماري شناسي گياهي)، دكتري مكانيك ماشين هاي كشاورزي و يك رشته در مقطع كارشناسي ارشد مهندسي منابع آب به تازگي ايجاد شده است.

وي با بيان اين كه ارايه خدمات به اين دانشجويان نيازمند تجهيزات، فضا و امكانات پژوهشي و آزمايشگاهي است و این دانشكده با محدوديت هاي جدي در اين زمينه مواجه است اظهار اميدواري كرد که با حمايت مسئولين دانشگاه  و برگزاري نشست هاي تخصصي، این مشکلات ساماندهی و مرتفع گردد.

در پايان این نشست، كليپي از مشكلات دانشكده كشاورزي به نمايش درآمد و تعدادي از اعضای هيأت علمي این دانشکده نظرات و پيشنهادات خود را به هيأت رئيسه دانشگاه بيان داشتند.

همچنين در این مراسم از رئيس وسرپرست اسبق این دانشكده با اهدا لوح یادبود، تجلیل بعمل آمد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.