کدخبر:1137/920124

24 فروردین 1392

دو پژوهشکده جدید در دانشگاه صنعتی اصفهان تأسیس می شود
با تصویب وزارت علوم، تحقیقات وفناوری:
دو پژوهشکده جدید در دانشگاه صنعتی اصفهان تأسیس می شود
با اعلام موافقت اصولی شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقیقات وفناوری پژوهشکده های حمل و نقل و برق و الكترونيك هوانوردي (اويونيك) در دانشگاه صنعتی اصفهان تأسیس خواهد شد.

معاون پژوهش وفناوری دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبرگفت: پژوهشکده حمل و نقل دانشگاه صنعتی اصفهان شامل سه گروه پژوهشی است که گروه پژوهشی زيرساخت‌هاي حمل و نقل وگروه پژوهشی وسايل حمل و نقل دارای موافقت قطعی و گروه پژوهشی برنامه‌ريزي سامانه‌هاي حمل ونقل، موافقت اصولی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری راکسب نموده است.

دکتر منوچهر حیدرپور به ایجاد پژوهشکده برق والكترونيك هوانوردي (اويونيك) برای نخستین بار درکشور اشاره کرد و افزود: با اخذ موافقت اصولی از شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، این پژوهشکده با سه گروه پژوهشی سامانه‌ها و آزمون‌گرها، تلفيق و يكپارچه‌سازي و شبيه‌ساز و صلاحيت پرواز در این دانشگاه در حال احداث است.

شایان ذکر است: با ایجاد این دو پژوهشکده، دانشگاه صنعتی اصفهان از هشت پژوهشکده شامل پژوهشکده های فناوري اطلاعات و ارتباطات، علوم و فناوري زيردريا، فولاد، آب و فاضلاب، نانو فناوري و مواد پيشرفته، زيست فناوري و مهندسي زيستي و پژوهشكده های تازه تأسیس حمل و نقل و برق و الكترونيك هوانوردي (اويونيك) برخوردار خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.