کدخبر:1043/920728

28 مهر 1392

دومین کنگره اتوماسیون صنعت برق دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد:
دومین کنگره اتوماسیون صنعت برق دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
دانشگاه صنعتی اصفهان، شرکت توانیر و شرکت برق منطقه‌ای اصفهان دومین کنگره اتوماسیون صنعت برق را 30 بهمن‌ و اول اسفندماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌نمایند.

دکتر غلامرضا یوسفی، دبیر دومین کنگره اتوماسیون صنعت برق با تأکید بر اهمیت ارتقای قابلیت اطمینان و کارآیی سیستم‌های تأمین انرژی الکتریکی و رشد چشمگیر انتظارات جوامع در این زمینه مهم و راهبردی گفت: امروزه ایجاد و توسعه اتوماسیون در شبکه‌های انرژی الکتریکی در راستای پاسخگویی به این انتظارات ضرورت یافته است.

وی با بیان این که سیستم‌های اتوماسیون یکی از زیر ساخت­های شبکۀ انرژی الکتریکی هوشمند به شمار می‌رود تصریح کرد: هدف از به‌کارگیری این ابزار، ایجاد و توسعۀ امکان تصمیم‌گیری غیرمتمرکز، افزایش سطح مشاهده‌پذیری و ارتقای سطح سیستم پایش شبکۀ تأمین انرژی الکتریکی و فراهم سازی بستری برای افزایش سطح قابلیت اطمینان و کارآیی می‌باشد.

دبیر دومین کنگره اتوماسیون صنعت برق افزود: این کنگره با بهره‌گیری از مقالات علمی، پژوهشی و کاربردی، برگزاری کارگاه‌ ‌های آموزشی و نمایشگاه تخصصی، زمینۀ تبادل‌نظر بین صاحب‌نظران این حوزه را فراهم خواهد نمود.

عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به زمینه ­های موضوعی دومین کنگره اتوماسیون صنعت برق گفت: سیستم ­های اتوماسیون برق در صنعت، اتوماسیون در پست­ های انتقال، سیستم­ های اتوماسیون توزیع، بومی­ سازی و ساده ­سازی سیستم­ های اتوماسیون، سیستم­­ های ارتباطی و مخابراتی در اتوماسیون، سیستم­ های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در اتوماسیون و قابلیت اطمینان و امنیت در سیستم­ های اتوماسیون از جمله محورهای مورد نظر در این کنگره است.

یوسفی ضمن اشاره به برگزاری کنگره در 30  بهمن‌ و اول اسفندماه سال جاری، مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این کنگره را 13 آذرماه عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌‌‌‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به سایت این کنگره به نشانی www.eiac2014.iut.ac.ir مراجعه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.