کدخبر:0919/940812

12 آبان 1394

درخشش دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان درمسابقات بین الملی ریزپرنده های بدون سرنشین آلمان
در رقابت های IMAV 2015:
درخشش دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان درمسابقات بین الملی ریزپرنده های بدون سرنشین آلمان
تیم دانشجویی هوافضای آذرخش دانشگاه صنعتی اصفهان، عنوان چهارم بخش Outdoor مسابقات بین الملی ریزپرنده های بدون سرنشین آلمان (IMAV 2015) را کسب کرد.

در این رقابت ها که 15 تا 18 سپتامبر و با حضور17 تیم در شهر آخن آلمان برگزار شد، تیم دانشجویی آذرخش دانشگاه صنعتی اصفهان با شرکت در بخشOutdoor با یک پرنده چهارموتوره، عنوان چهارم این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

این تیم متشکل از جواد پورمحمد، مهدی کاوه، مینا نظریان سامانی و نیما عرفانی جزی از دانشکده های مهندسی مکانیک و مهندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان، به سرپرستی دکتر مهدی نیلی احمدآبادی عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه و با حمایت های دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه در این دوره از مسابقات شرکت نمود.

گفتنی است: تیم آذرخش دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن درکارنامه داشتن عنوان نخست این مسابقات که همه ساله و با حضور کشورهای مطرح جهان از جمله آلمان، هلند، فرانسه، روسیه، چین، سنگاپور، برزیل، ایران و ... با حمایت و مشارکت سازمان هوافضای اتحادیه اروپا و مرکز تحقیقات بین المللی ارتش امریکا جهت نمایش پیشرفت ها و دستاورد های کشور های مختلف برگزار می گردد، از افتخار کسب چندین مقام بین المللی دیگر نیز برخوردار است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.