کدخبر:1316/930909

9 آذر 1393

دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان برترجشنواره کتاب سال دانشجویی را به خود اختصاص داد
در بیست ویکمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی:
دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان برترجشنواره کتاب سال دانشجویی را به خود اختصاص داد
دکتر مهدی خاشعی دانش آموخته و عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کتاب برتر بیست ویکمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی در گروه فنی و مهندسی را کسب کرد.

این عنوان به دلیل تألیف کتاب ارزشمند"ریسک سرمایه و مدیریت مالی پیشرفته بنگاه" به جلد دوم این کتاب که اوایل سال جاری منتشر شد به این دانش آموخته نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان تعلق گرفت.

عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان در این کتاب دوجلدی که در 12 فصل نگارش یافته است، به مهم ترین مؤلفه های علمی پیرامون بودجه بندی و سرمایه، مدل های قیمت گذاری سرمایه دارایی، نظریه های قیمت گذاری و رابطه ریسک و بودجه بندی سرمایه جهت بهره برداری دانشجویان به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی پرداخته است.

شایان ذکر است: جشنواره کتاب سال دانشجویی که همه ساله با هدف ایجاد نشاط علمی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور، جلب همکاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی، چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان با ارائه آثار مکتوب و حمایت از دانشجویان نوقلم برای تولید اندیشه‌های جدید برگزار می‌شود آبان ماه امسال و با ارائه  408 اثر دانشجویی در شش گروه فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم پزشکی و دامپزشکی و علوم انسانی از سراسر کشور برگزار شد.

دکتر مهدی خاشعی دانش آموخته ممتاز و عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان که سال گذشته عنوان دانشجوی نمونه کشور را به خود اختصاص داده بود، مهرماه سال جاری نیز در پنجاه ودومین دوره جایزه بنیاد البرز، جایزه این بنیاد بعنوان نوبل ملی و ایرانی را به خود اختصاص داد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.