کدخبر:0925/920127

27 فروردین 1392

حضور استاد برجسته دانشگاه آريزوناي امريكا در دانشگاه صنعتی اصفهان
به منظور همکاری آموزشی و پژوهشی با محققان دانشکده کشاورزی:
حضور استاد برجسته دانشگاه آريزوناي امريكا در دانشگاه صنعتی اصفهان
پرفسورمحمدپسرک لی استاد دپارتمان علوم گياهي دانشگاه آريزوناي امريكا با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان، نخستین همکاری خود بعنوان عضو همبسته گروه علوم باغباني دانشكده كشاورزي این دانشگاه را آغاز کرد.

این دانشمند ایرانی الأصل مقیم امریکا، قرار است تا ضمن همکاری بعنوان عضو همبسته گروه علوم باغباني بخش گياهان زينتي دانشكده كشاورزي وگروه پژوهشي مهندسي فضاي سبز دانشگاه صنعتي اصفهان، تدریس دو درس در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري و برگزاري كارگاه هاي آموزشي در این دانشکده را بر عهده داشته باشد.

«روش هاي جديد مديريت تنش هاي محيطي بر گياهان فضاي سبز با تأكيد برچمن ها» و «مقاله نويسي و نكات حائز اهميت در موفقيت پذيرش مقالات بين المللي» عناوين دو كارگاه آموزشي است كه فردا چهارشنبه با حضور دكتر پسركلي در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهدشد.

پرفسورمحمدپسرک لی که از سال 1978 ميلادي در سمت استادی دپارتمان علوم گياهي دانشگاه آريزوناي امريكا حضوردارد، تألیف وانتشار چهاركتاب مرجع در زمينه علوم گياهي و كشاورزي و بيش از 178 مقاله علمي در مجلات معتبر بين المللي را در کارنامه خود دارد.

کسب عنوان مرد سال علمي امريكا و دريافت مدال افتخار این کشور در زمينه علمي در سال 2005، انتخاب به عنوان يكي از 100 استاد دانشگاه پيشرو دنيا در سال 2006، عضویت در شوراي سردبيري و داوری9 مجله علمي بين المللي و اجراء پروژه هاي پژوهشي بين المللي دركشورهاي مختلف، از دیگر افتخارات استاد همبسته جدیدگروه علوم باغباني دانشكده كشاورزي دانشگاه صنعتی اصفهان است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.