کدخبر:1256/910414

14 تیر 1391

همزمان با دهه مهدویت و فرخنده میلاد حضرت مهدی (عج):
جشن میلاد امام زمان (عج) با حضور کارکنان و اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
همزمان با دهه مهدویت، صبح امروز جشن میلاد امام زمان (عج) با حضور کارکنان و اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان در سالن شهید همت این دانشگاه برگزار شد.

در این برنامه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی اصفهان طی سخنانی با تأکید بر این که هر کس در دوران قبل از ظهور موظف است برای تحقق این وعده مهم الهی مبنی بر ظهور منجی عالم بشریت تلاش نماید، گفت: میراث داران آینده جهان مومنان و ولایت مداران واقعی هستند.
 
حجت الاسلام و المسلمین حیدری با اشاره تلاش گسترده دشمنان اسلام برای تخریب آموزه های مهدویت و لزوم مقابله با آن افزود: در دو دهه گذشته دو هزار فیلم در همین راستا و برای تخریب باورهای ما و بر علیه حضرت مهدی(عج) توسط آنها ساخته شده است.
 
وی افزود: دشمنان حضرت ولی عصر(عج) با شبهه افکنی های فراوان سعی در تغییر باورهای منتظران ظهور دارند و این امر وظیفه ما در مقابله و پاسخ دهی قوی و متناسب با این شبهات را سنگین تر می کند.
 
گفتنی است مولودی خوانی توسط مداحان اهل بیت (ع) ، برگزاری مسابقه فرهنگی و پذیرایی از دیگر برنامه های این جشن بود که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.