کدخبر:1554/920627

27 شهريور 1392

جشن معارفه دانشجویان جدید مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش ویدئویی
با حضور دانشجویان جدید:
جشن معارفه دانشجویان جدید مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش ویدئویی
جشن معارفه دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی اصفهان، با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

این مراسم که صبح امروز ویژه دانشجویان دختر جدید الورد دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، فردا با حضور دانشجویان پسر جدیدالورود در رشته های مختلف مقطع کارشناسی این دانشگاه برگزار می شود.

این برنامه با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان جدید با بخش های مختلف دانشگاه صنعتی اصفهان، مسئولین این دانشگاه و برنامه ها و اقدامات در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.

در مراسم امروز سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان با تبریک تقارن این جشن با ایام ولادت حضرت امام رضا(ع)، حضور دانشجویان راه یافته از کنکور سراسری به این دانشگاه را تبریک گفت.

دکتر محمود مدرس هاشمی با تشریح بخشی از سوابق، دستاوردها و افتخارات دانشگاه صنعتی اصفهان، این اقدامات را حاصل تلاش تمامی مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان ادوار مختلف این دانشگاه دانست.

وی با بیان این که هم اینک دانش آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان متخصصانی توانمند در بخش های مختلف داخل و خارج ازکشور درخشش مطلوبی دارند ادامه داد: برخورداری از یک مجموعه منسجم و کامل دانشگاهی شامل تمامی نیازمندی ها، برخورداری از اعضای هیأت علمی توانمند، متخصص و متعهد، داشتن یک سیستم آموزشی بسیار منظم، آزمایشگاه های به روز و پیشرفته، ارتباط بسیار مناسب با صنعت و ده ها مزیت ارزشمند دیگر، این دانشگاه را به یک قطب معتبر علمی درکشور مبدل نموده است.

وی افزود: استمرار شتاب علمی سال های اخیر کشور که مورد تأکید مسئولین بلند پایه نظام به ویژه رهبر معظم انقلاب است، وظیفه ما بعنوان دانشگاهیان و مخاطبان اصلی را سنگین تر می نماید.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به دخیل بودن دانشجویان در رشد علمی و پیشرفت کشور به دانشجویان جدیدالورود توصیه کرد تا با مغتنم شمردن فرصت حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان، ضمن سهیم شدن در این رشد علمی، از بسترهای موجود در دانشگاه به منظور شکوفاسازی استعدادهای خود در حیطه های گوناگون استفاده نمایند.

دیگر سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

وی با تبریک حضور دانشجویان جدید در این دانشگاه، به ارائه توصیه ها و دستورالعمل هایی در زمینه برنامه ریزی هرچه بهتر به منظور استفاده بیشتر و بهتر از فرصت حضور در دانشگاه پرداخت.

در مراسم امروز استقبال از دانشجویان جدیدالورد دختر مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از دانشجویان دختر نخبه مقطع دکتری این دانشگاه که حافظ کل قرآن کریم نیز هست به ارائه توصیه هایی به دانشجویان جدیدالورود دختر پرداخت.

پخش چند کلیپ متنوع در بین برنامه ها و نیز قرائت سوگند نامه توسط دانشجویان حاضر در این مراسم، از دیگر برنامه های جشن معارفه دانشجویان جدیدالورود دختر دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

یادآور می شود: این برنامه که به همت اداره کل امور فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه برگزار شد، فردا پنج شنبه برای دانشجویان پسر جدیدالورود به مقطع کارشناسی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

گزارش تلوزیونی

ویدئو کلیپ استقبال از دانشجویان جدید الورود دختر

ویدئو کلیپ استقبال از دانشجویان جدیدالورود پسر

گزارش تصویری...

دیدگاه شما

تشکر

سلام از همه همیاران و مسئولان متشکرم، روز خوبی بود.

Total votes: 563

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.