کدخبر:1139/930230

30 ارديبهشت 1393

جایزه نقدی"صنایع حامی ممتازین" به دانشجویان جدیدالورودکارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان اعطاء می شود
در سال تحصیلی94-93:
جایزه نقدی"صنایع حامی ممتازین" به دانشجویان جدیدالورودکارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان اعطاء می شود
دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان به چهار دانش آموخته برتر مقطع کارشناسی که برای تحصیل درمقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی94-93 این دانشکده را انتخاب نمایند جوایز نقدی هر یک به ارزش 25 میلیون ریال اعطا می نماید.

معاون پژوهشی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبر گفت: دانش آموخته بودن متقاضیان در یکی از دانشگاه های صنعتی اصفهان، صنعتی شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، تهران و شیراز از جمله شرایط دانشجویان به منظور دریافت این جایزه می باشد.

دکتر کدخدایی افزود: لازم است این دانشجویان حائز شرایط ورود بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان بوده و یا در کنکور کارشناسی ارشد سال 1393 رتبه زیر 100 را کسب نموده باشند.

وی تصریح کرد: متقاضیان تا پایان شهریور ماه فرصت دارند رزومه تحصیلی، فرم تکمیل شده تقاضا و مدارک لازم را به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی مکانیک ارسال نموده که برندگان این جایزه پس از بررسی های لازم در مهر ماه 1393 معرفی خواهند شد.

گفتنی است: علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی  www.mech.iut.ac.ir مراجعه و مدارک تکمیل شده خود را به آدرس: اصفهان، میدان استقلال، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشکده مهندسی مکانیک، دفتر تحصیلات تکمیلی، کد پستی 83111-84156 ارسال نمایند.

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.