کدخبر:1126/911030

30 دی 1391

تیم پژوهشكده علوم و تکنولوژي زير دريا قهرمان رقابت‌های فوتسال دانشگاه شد
با حضور 15 تیم از اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان:
تیم پژوهشكده علوم و تکنولوژي زير دريا قهرمان رقابت‌های فوتسال دانشگاه شد
رقابت‌های فوتسال قهرمانی اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان با قهرمانی تیم پژوهشکده علوم و تکنولوژی زیردریا پایان یافت.

در پایان این دوره از مسابقات که 15 تیم از اساتید و کارکنان دانشگاه در آن به رقابت پرداختند، تیم فوتسال پژوهشکده علوم و تکنولوژی زیردریا با پیروزی در دیدار نهایی، عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتسال اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان را بدست آورد.

تیم مرکز تربیت بدنی با قبول شکست در ضربات پنالتی در مسابقه پایانی نایب قهرمان این رقابت ها شد و تیم دانشکده مهندسی مواد نیز با غلبه بر بسیج کارکنان عنوان سوم مسابقات را به خود اختصاص داد.

همچنین در پایان با اهدای جام اخلاق به تیم بسیج کارکنان از اعضای این تیم تقدیر بعمل آمد.

این دوره از رقابت ها از دومین روز دی ماه به مدت 24 روز و در قالب 4 گروه با حضور تیم های پژوهشکده علوم و تکنولوژی زیردریا، پژوهشکده فاوا، دانشکده مهندسی مواد، منابع طبیعی، شیمی، مهندسی شیمی، کشاورزی، مکانیک، معاونت دانشجویی، اداره آموزش، تاسیسات، بسیج کارکنان، مرکز تربیت بدنی، انتظامات و دفتر فنی برگزار شد.

در پایان نیز از سوی مسوولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها، به تیم‌های برتر جام قهرمانی و به نفرات تیم‌های برتر نیز حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.