کدخبر:1454/920624

24 شهريور 1392

تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه نخست مسابقات آمارکشور را کسب کرد
در چهاردهمین دوره مسابقات دانشجویی آمار ایران:
تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه نخست مسابقات آمارکشور را کسب کرد
دانشجویان ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن کسب عنوان نخست تیمی چهاردهمین دوره مسابقات دانشجویی آمار ایران، رتبه های اول تا سوم بخش انفرادی این رقابت ها را نیز به خود اختصاص دادند.

در این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد،  تیم های دانشجویی آمار در مقطع کارشناسی از دانشگاه های سراسرکشور به رقابت پرداختند.

در چهاردهمین دوره مسابقات دانشجویی آمار ایران ضمن کسب عنوان نخست کشور توسط تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، آقایان معین حیدری، امیر خوش روان و امیر عباس مفیدیان از دانشجویان این دانشگاه نیز به ترتیب رتبه های اول تا سوم انفرادی را به دست آوردند.

همچنین تیم های دانشجویی آمار از دانشگاه های شهید بهشتی وزنجان، پس از دانشگاه صنعتی اصفهان، عنوان های دوم وسوم را به خود اختصاص دادند.

تیم دانشجویی آمار دانشگاه صنعتی اصفهان به سرپرستی خانم ها دکتر ریحانه ریخته گران و دکتر مریم کلکین در این دوره از رقابت ها حضور یافته بود.

گفتنی است: چهاردهمین دوره مسابقات دانشجویی آمار ایران به میزبانی دانشگاه سيستان و بلوچستان و با همكاري انجمن آمار ايران در دو مرحله كتبي و عملي برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.