کدخبر:0859/910501

1 مرداد 1391

در مراسم بزرگداشت شهید چمران و روز بسیج اساتید صورت گرفت:
تجلیل از عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان استاد نمونه بسیجی استان
همزمان با مراسم بزرگداشت شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، عضو هیأت علمی مرکز معارف دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان استاد نمونه بسیجی در استان اصفهان مورد تجلیل قرار گرفت.

در این مراسم که در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، حسین مطیع از دانشگاه صنعتی اصفهان پس از کسب امتیازات لازم در بخش های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ایثارگری و فعالیت در بسیج اساتید به عنوان استاد نمونه بسیجی در سطح استان اصفهان انتخاب شد.

وی که مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه امام صادق(علیه السلام) دریافت کرده است در  حال حاضر مقطع دکترای مباني نظري اسلام را در دانشگاه معارف اسلامی قم طی می کند.    

حسین مطیع که سوابقی همچون مدیریت مرکز دین پژوهی شهر آفتاب، مديریت مركز معارف اسلامي و ادبيات فارسي دانشگاه صنعتي اصفهان و عضویت در شوراي پژوهش اداره ارشاد استان اصفهان را در کارنامه خود دارد هم اکنون به عنوان عضو هیأت علمی مرکز معارف دانشگاه صنعتی اصفهان مشغول فعالیت علمی می باشد.

گفتنی است در این مراسم از وی به همراه 14 نفر دیگر از دانشگاهیان استان، به عنوان اساتید نمونه بسیجی اصفهان در سال جاری با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر بعمل آمد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.