کدخبر:1257/910613

13 شهريور 1391

تأسیس شعبه ایران انجمن جهاني اكولوژي سيماي سرزمين (IALE) دردانشگاه صنعتی اصفهان
برای نخستین بار درکشور:
تأسیس شعبه ایران انجمن جهاني اكولوژي سيماي سرزمين (IALE) دردانشگاه صنعتی اصفهان
بر اساس موافقت انجمن جهاني اكولوژي سيماي سرزمين و برای نخستین بار درکشور، شعبه ایرانی این انجمن در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان تأسیس شد.

رئیس هیأت مدیره نمایندگی ایران اين انجمن با اعلام خبر فوق گفت: در پی ارائه پیشنهاد اولیه دکتر ایروانی از اعضای هیأت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان وسردبیر خبرنامه این انجمن وبا توجه به حضور ایشان در کشور سوئیس ومذاکره با پرفسورکیناست رئیس انجمن جهانی اکولوژی سیمای سرزمین، بسترهای لازم به منظور اخذ این نمایندگی فراهم شد.

دکتر سیما فاخران به حضور خود درهشتمين كنگره جهاني اکولوژی سیمای سرزمین درکشور چين اشاره کرد وافزود: پس از ارائه توانمندی ها وپتانسیل های موجود درکشور در این کنگره و ارائه طرح های اولیه، ونیز با مساعدت های همه جانبه مدیریت دانشگاه صنعتی اصفهان، تأسیس شعبه ایران این انجمن محقق گردید.

وی هدف از تأسیس این انجمن در ایران را همکاری وارتباط بیش از پیش با انجمن جهاني اكولوژي سيماي سرزمين (IALE)، برگزاري كنفرانس ها، كارگاه هاي آموزشي و انتشار نشريات تخصصي در این زمینه بیان کرد وگفت: بسط فعالیت های آموزشی و پژوهشی و برگزاری دورهای تحصیلات تکمیلی مشترک با دانشگاه های معتبر اروپا از دیگراهداف تأسیس این  انجمن در ایران است.

عضو هیأت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات هیأت مدیره این انجمن در تیرماه گذشته تصریح کرد: در این انتخابات بنده به همراه آقایان دکتر ایروانی، مرادی، محبوبی وبصیری از دانشگاه صنعتی اصفهان، آقایان دکتر علیزاده شعبانی، مخدوم ویاوری از دانشگاه تهران ونیز دکتر لطفی از دانشگاه اراک به مدت چهارسال مسئولیت این هیأت مدیره را بر عهده گرفتیم.

وی تشکیل گروه های تخصصی با عضویت حداقل 10 فرد در هرگروه را از مصوبات هیأت مدیره این انجمن بیان کرد وگفت: گروه های تخصصی مصوب در این هیأت مدیره، درآینده نزدیک و با عضو گیری از میان تمامی علاقه مندان تشکیل خواهد شد.

 

عضو هیأت مدیره نمایندگی ایران انجمن جهاني اكولوژي سيماي سرزمين در ادامه افزود: اخذ نمایندگی خاورمیانه انجمن جهاني اكولوژي سيماي سرزمين از دیگر اهدافی است که در رقابت با دیگر متقاضیان منطقه ای دریافت این نمایندگی از جمله رژیم صهیونیستی در دستور کار این انجمن قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به فراخوان این انجمن به منظور عضویت وهمکاری جهت تمامی اساتید، دانشجویان، متخصصين و دیگر متقاضیان تصریح کرد: علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی این انجمن به نشانی http://iale.iran.iut.ac.ir مراجعه و یا با پست الکترونیکی iale.iran@of.iut.ac.ir  مکاتبه نمایند.

دیدگاه شما

من پایان نامه ام در همین

من پایان نامه ام در همین زمینه بوده و علاقه ی زیادی به این فیلد کاری دارم
خوشحالم که مورد توجه قرار گرفته است
ایا امکان ایجاد تحصلات تکمیلی در مقطع دکترا در دانشگاه صنعتی اصفهان برای بوم شناسی سیمای سرزمین وجود دارد ؟

You voted 1. Total votes: 458

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.