کدخبر:1507/910309

9 خرداد 1391

با حضور جمعی از محققان ماهي‌شناسي کشور:
تأسیس انجمن ماهی‌شناسی ایران در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان
نخستین انجمن تخصصی" ماهی‌شناسی" کشور باهمكاري جمعی از متخصصين اين رشته در دانشگاه‌هاي اهواز، تربيت مدرس، تهران، شهيدبهشتي، شيراز، گرگان و گيلان دردانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به کارکرد.

نماينده هيأت مؤسس این انجمن علمی پژوهشی با اعلام این خبرگفت: گسترش، پیشبرد وارتقاء علمی اعضای این انجمن ودانش‌پژوهان این رشته ونیز توسعه تخصص‌های مرتبط با ماهی‌شناسی وبهبود امورآموزشی وپژوهشی این علم از جمله اهداف تأسیس این انجمن می‌باشد.

دکتر یزدان کیوانی افزود: انجام تحقیقات علمی وفرهنگی در سطح ملی وبین‌المللی به همراه محققان ومتخصصان مرتبط با ماهی‌شناسی و همکاری با نهادهای اجرایی، علمی وپژوهشی در زمینه ارزیابی و بازنگری واجرای طرح‌ها وبرنامه‌های مربوط به امورآموزش وپژوهش ماهی‌شناسی، بخشی از وظایف تبیین شده برای این انجمن است.

وی با تأکید بر ترغیب وتشویق پژوهشگران وتجلیل از محققان واستادان ممتاز این حوزه، تصریح کرد: ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی وفنی، برگزاری گردهمایی‌های علمی در سطوح ملی، منطقه‌ای وبین‌المللی و پیگیری روند انتشار کتاب‌ها ونشریات علمی در بخش ماهی‌شناسی از دیگر وظایف این انجمن می‌باشد.

عضوهیأت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به پنج نوع عضویت پیوسته، وابسته، دانشجویی، افتخاری و حقوقی، بهره‌مندی از خدمات انجمن ماهی‌شناسی ایران را مستلزم عضویت برمبنای یکی از این پنج نوع عضویت بیان کرد.

وی افزود: عضویت پیوسته در این انجمن ویژه کلیه متقاضیان دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های ماهی‌شناسی، شیلات ومحیط‌زیست، جانورشناسی، زيست‌شناسي، دامپزشکی آبزیان ورشته‌های وابسته می‌باشد.

وی با بیان این که برخورداری از مدرک کارشناسی واشتغال به مدت پنج سال در یکی از رشته‌های مرتبط، شرط عضویت وابسته در این انجمن است ادامه داد: کلیه دانشجویان رشته‌های شیلات ومحیط‌زیست، جانورشناسی، زیست‌شناسی ودامپزشکی آبزیان از امکان عضویت دانشجویی در این انجمن برخوردار خواهند بود.

کیوانی همچنین از عضویت شخصیت‌های داخلی وخارجی برخوردار از جایگاه علمی در زمینه ماهی‌شناسی و یا ارائه دهنده‌گان کمک‌های ارزنده در پیشبرد اهداف این انجمن به عنوان اعضای افتخاری ونیز عضویت اعضای سازمان‌های فعال در زمینه‌های علمی وپژوهشی مرتبط بعنوان اعضای حقوقی خبر داد.

شایان ذکر است علاقه‌مندان و واجدان شرایط عضویت درانجمن ماهی‌شناسی ایران می‌توانند به منظورکسب اطلاعات بیشتر و عضویت در این انجمن با پست الکترونیک keivany@cc.iut.ac.ir ویا آدرس دانشگاه صنعتي اصفهان، دانشكده منابع طبيعي، دكتر يزدان كيواني، كد پستی 8415683111  مکاتبه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.