کدخبر:1049/920515

15 مرداد 1392

بیستمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران اسفندماه امسال دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد:
بیستمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران اسفندماه امسال دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
دبیر بیستمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران از برگزاری این کنفرانس از 13 الی 15 اسفندماه سال جاری در دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد.

دکتر علی اصغر انصافی با اشاره به محورهای این کنفرانس گفت: شیمی تجزیه، روش های نوین، صنایع و شیمی شامل صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، فولاد و آهن، و صنایع پلیمر از جمله مهمترین محورهای برگزاری بیستمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران است.

وی به اهمیت شیمی تجزیه بعنوان علمی که در راستای شناسایی و اندازه گیری گونه های مختلف از مقادیر نانو تا ماکرو فعالیت می نماید اشاره کرد افزود: صنایع مذکور هریک به نوعی نیازمند بهره گیری از این علم در راستای ارتقاء کیفیت کالاهای تولیدی خود می باشند.

دبیر بیستمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران تولید دانش و ارائه جدیدترین تولیدات علمی متخصصان این رشته  و نیز توسعه فناوری های مرتبط با این علم به منظور ارتقاء فناوری های داخلی را از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس سالانه عنوان کرد.

انصافی با بیان این که در این کنفرانس تفاوتی میان سخنرانی و پوستر نیست گفت: به دلیل حجم بالای شرکت کنندگان، ضمن ارائه تعدادی از مقالات ویژه رشته های مختلف در چهار سالن موازی و به مدت سه روز، دیگر مقالات پذیرش شده در قالب پوستر ارائه خواهد شد.

دبیر بیستمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران در پایان با اشاره به اعلام فراخوان ارسال مقالات در شهریورماه، از برگزاری این کنفرانس ملی با همکاری تعدادی از صنایع استان اصفهان از 13 الی 15 اسفندماه سال جاری در دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.