کدخبر:1559/920209

9 ارديبهشت 1392

بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی شاخه دانشگاه صنعتی اصفهان
به مناسبت روز معلم:
بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی شاخه دانشگاه صنعتی اصفهان
کانون دانشگاهیان ایران اسلامی شاخه دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسبت روز معلم بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است.

بنام خداوند مهرگستر مهربان

روز معلم روز بزرگداشت عالم باتقواست، روز نکوداشت معلمانی است که در شکوه شهادت، پرستوهای سرخ‌بالی بودند در آسمانی که پرواز می‌طلبید و ستارگانی شدند که زمانه را روشنایی بخشیدند و اینک نیز در هنگامه حضور، مسرور از چکامه شوق و شعور علم دانایی بر دوش، خانه به خانه دلها را درمی نوردند و چراغ دین و دانش بر می‌افروزند و عشق و عقل آینده‌سازان بر می‌انگیزند و در واقع اینان‌اند که بنای عظیم آینده جامعه اسلامی و تحقق همه چشم‌اندازهای آینده را پی می‌ریزند.

معلم است که فرزندان ملت به امانت نزد او هستند و منش آن‌ها را پرورش می‌دهد و ایمان را بر لوح جان و ضمیر پاک آن‌ها حک می کند و فطرت‌ها را از آلودگی می‌زداید و در این بین شهید مطهری الگویی به تمام معنا است که در ادای امانتش از هیچ کوششی دریغ نورزید و جان پاکش را در ادای رسالت معلمی تقدیم کرد. سالروز معراج استاد شهید، علامه مطهری را روز معلم نامیدن، ترسیم طرحی از اراده و ایمان و اخلاص برای تلاش و تکاپو در تربیت انسان و هدایت دلسوزانه اوست که سرمشق معلمان مخلص میهن اسلامی ماست.

استاد شهید مطهری با تبیین نقش ارزنده و تاثیر گذار زنان و مادران در عرصه فعالیتهای سیاسی و اجتماعی، طرحی نو از حضور زنان مسلمان در جامعه طراحی نمود تا زن مسلمان ایرانی با تاسی از بزرگ زنان تاریخ حضرت فاطمه زهرا(ع)، ضمن حضور در عرصه های اجتماعی در عرصه خانواده نیز با تربیت فرزندان شایسته آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین نمایند.

ما در دانشگاه صنعتی اصفهان با لبیک به فرمایشات مقتدایمان در مورد نامگذاری سال جاری به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی، با شرکت پر شور در انتخابات خلق حماسه‌ای دیگر را شریک خواهیم شد.

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.