کدخبر:0858/920305

5 خرداد 1392

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان
به مناسبت سالروز فتح خرمشهر:
بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان
کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر و با برائت از اصحاب فتنه و انحراف بیانه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است.

امام علی (ع):  حق سنگین است اما گوارا و باطل سبک است اما کشنده.

ایران اسلامی، سال حماسه را در حالی آغاز نمود که نفوذ روزافزون خود را با اقتدار در منطقه و جهان شاهد است و امیدوارانه می­ رود تا با تکیه بر عشق الهی و همت عالی، حماسه ­ای دیگر را خلق کند. حماسه ای که یادآور فتح خرمشهر با  اراده پولادین و با صلابت ملتی است که اکنون عزم خود را بر جهاد در عرصه­ های علمی جزم کرده ­اند.

تقارن مبارک سالروز میلاد فاتح خیبر با سالروز فتح خرمشهر در این سال، تداعی­ کننده بصیرت مردم مسلمانی است که فتح حقیقی را با پیروی از ولایت ممکن می­ دانند.

ما دانشگاهیان، ضمن درک رسالت خاص تاریخی خود در خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبری حکیم امام خامنه­ ای، از عملکرد ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه شورای محترم نگهبان، قاطعانه حمایت می­کنیم و وصیت خمینی کبیر را به یاد می­آوریم که:

«به شورای نگهبان تذکر می‌دهم که در کار خود استوار باشید و با قاطعیت عمل فرمایید و به خدای متعال اتکال کنید.»

بی شک راه ملت ولایت مدار ما از صاحبان تحرکات آراسته به انحراف و نگارندگان نامه­ های روانه ­شده از روی فتنه جداست، از کسانی که به قول مولایمان امیرالمومنین، نه خود دیده بینا دارند و نه راهنمایی را که راه برآنان بنمایاند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.