کدخبر:0940/910711

11 مهر 1391

بيانيه كانون دانشگاهيان ايران اسلامي دانشگاه صنعتي اصفهان به مناسبت آغاز سال جديد تحصيلي
به مناسبت آغاز سال جديد تحصيلي و محكوميت اهانت به ساحت مقدس پيامبر اعظم (ص):
بيانيه كانون دانشگاهيان ايران اسلامي دانشگاه صنعتي اصفهان به مناسبت آغاز سال جديد تحصيلي
آغاز سال جديد تحصيلي، يعني عزم دوباره جامعه دانشگاهي براي حركت در مسير رشد و تعالي و بالندگي.

امسال نيز در حال و هواي زيباي هفته دفاع مقدس كه يادآور رشادت‌های غيور مردان ايران اسلامي است و مقارن با دهه كرامت كه نشان‌دهنده عمق اعتقاد ديني مردم اين سامان به انوار مقدس اهل بيت (ع) است حسن مطلع سال تحصيلي شده است.


دانشگاه به عنوان مهم‌ترین مركز انسان سازي و تربيت علمي و فرهنگي و اخلاقي جوانان فرهيخته اين مرز و بوم اينك در آستانه يك پيچ تاريخي قرار گرفته است و اگر انديشمندان دانشگاهي آگاهي لازم را به شرايط و اقتضائات امروز جهان نداشته باشند، نمی‌توانند نقش تاريخي و سرنوشت ساز خود را ايفا كنند و لازمه اين آگاهي توجه دقيق به آرمان‌های امام راحل (ره) و منويات رهبر معظم انقلاب است.


حادثه ديگري كه اين روزها قلب مسلمانان جهان را محزون ساخته است توهين به شخصيت ممتاز و بي نظير رسول مكرم اسلام (ص) است اين خورشيد تابناك با گردو غباری كه خفاشان به روي او می‌پاشند تاريك نخواهد شد و بدون شك چنين حرکت‌هایی نشانه درماندگي و استيصال اين مدعيان بي ادب و بي منطق است.


و اما گستاخي اخير چنانكه سازنده آن فيلم ادعا كرده، آگاهانه، عامدانه و با اهداف سياسي صورت پذيرفته است. اين اهداف چيزي جز انحراف و تزلزل در بيداري اسلامي مردم منطقه و جلوگيري از موج اسلام گرايي در غرب و شرق نمی‌تواند باشد.


كانون دانشگاهيان ايران اسلامي، شاخه دانشگاه صنعتي اصفهان اين توهين گستاخانه را قوياً محكوم كرده و با ملت‌های مسلمان و آزاده جهان ابراز همدردي می‌کند.


در پايان لازم است سال جديد تحصيلي را مجدداً به همه دانشگاهيان خصوصاً اساتيد محترم كه فرماندهان عالي جبهه جنگ نرم هستند تبريك گفته براي اين عزيزان در سنگر علم و ايمان و تعليم و تعلم آرزوي موفقيت داريم.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.