کدخبر:1225/910625

25 شهريور 1391

بيانيه شوراي دانشگاه صنعتي اصفهان به مناسبت آغاز سال تحصيلي 92-91
شورای دانشگاه منتشر کرد:
بيانيه شوراي دانشگاه صنعتي اصفهان به مناسبت آغاز سال تحصيلي 92-91
شورای دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 92-91 دانشگاه ها بیانیه ای صادرکرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

شروع سال تحصيلي جديد كه شروع دوباره دوستي‌ها و مهرورزي‌ها و بهار علم و دانش و تربيت و تزكيه است را به كليه دانشگاهيان عزيز دانشگاه صنعتي اصفهان تبريك و تهنيت عرض مي‌نماييم. اعضاي محترم هيأت علمي، دانشجويان عزيز و كاركنان گرامي، همان گونه كه مستحضريد امروز كشور ما در يك نقطه عطف تاريخي قرار گرفته است. از يك سو هجمه‌ها و فشارها توسط استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جهان‌خوار و صهيونيست‌هاي خونخوار به كشور و ملت ايران در حال افزايش است و از سوي ديگر نظام جمهوري اسلامي با تبديل اين فشارها به فرصت، ضمن تداوم پيشرفت‌هاي خود، درصدد ارائه تمدن بزرگ اسلامي و الگوي پيشرفت مبتني بر مباني اسلامي به جهانيان است.

موفقيت‌هاي اعجاب برانگيز ملت و كشور در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، علمي و فناوري، و ورزشي نتيجه همدلي ملت، انسجام ملي، رهبري الهي، كارايي نظام اسلامي و انگيزه و اميد آحاد ملت به آينده درخشان كشور است.  

برگزاري موفقيت‌آميز شانزدهمين اجلاس كشورهاي غيرمتعهد نمونه‌اي از اين موفقيت‌ها مي‌باشد. اين اجلاس به جهانيان ثابت كرد كه نه تنها ايران منزوي نيست بلكه در حال رسيدن به قله‌هاي پيشرفت و شكوفايي است. بديهي است در اين نقطه عطف وظايف و تكاليف دانشگاه‌هاي كشور به عنوان موتور محركه علم و فناوري و اقتصاد از همه بخش‌هاي كشور بيشتر و بالاتر است. انتظار امروز ملت و رهبري از دانشگاهيان، تلاش همه‌جانبه در راستاي تحقق دانشگاه اسلامي است. دانشگاهي كه ضمن ارائه دستاوردهاي بزرگ علمي و بهترين و بالاترين آموزش‌ها و پژوهش‌ها، لازم است حركت جدي در راستاي تربيت نيروهاي متخصص، متعهد، پرانگيزه، اميدوار به آينده و دغدغه‌مند نسبت به ملت و كشور داشته و براي حل مشكلات كشور به طور جدي وارد همه حوزه‌هاي كاربرد شود و در نهايت الگويي از دانشگاه اسلامي را به جهان ارائه نمايد.

ما دانشگاهيان دانشگاه صنعتي اصفهان، تحت عنايات و توجهات حضرت ولي عصر (عج) با رهبر عزيز انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي و ملت بزرگوار و عزيز ايران عهد مي‌بنديم كه با شروع سال تحصيلي جديد ضمن توجه به مسائل اصلي كشور و توجه به جهت‌دار كردن علم و پرهيز از مباحثي كه باعث كند شدن حركت دانشگاه مي‌شود، با همدلي و صميميت و انسجام و يكپارچگي، تمام تلاش خود را در راستاي جهاد علمي و اقتصادي بكار گيريم و در راستاي سياست‌هاي علم و فناوري كشور ضمن اصلاح الگوي مصرف و توجه به اقتصاد مقاومتي همه امكانات دانشگاه را به طور صحيح در راستاي رسيدن به اهداف عالي دانشگاه و كشور بكار گيريم تا انشاء الله بسيار عميق‌تر و وسيع‌تر ازگذشته نقش خود را در ايفاي وظايف و تكاليف دانشگاه‌هاي بزرگ و برتر كشور انجام دهيم.

                                                                                       والسلام

 

                                                                   شوراي دانشگاه صنعتي اصفهان  

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.