کدخبر:1133/910704

4 مهر 1391

بيانيه بسيج اساتيد دانشگاه صنعتي اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
بسیج اساتید دانشگاه منتشر کرد:
بيانيه بسيج اساتيد دانشگاه صنعتي اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس وآغاز سال جدید تحصیلی بیانیه ای منتشرکرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:
 هفته دفاع مقدس يادآور رشادتها و جان فشاني هاي ملتي است كه به نداي رهبر و مقتداي خود لبيك گفته و حماسه اي بي نظير و به يادماندني خلق كردند. دفاع مقدس دفتر مقاومت وگنجينه اي از فضائل بزرگ انساني است و همچون نگيني درخشان بر تارك جهان مي درخشد. دفاع مقدس روزنه بازگشت فرهنگ ايثار و شهادت و جان فشاني در جهان پر از ظلمت و سياهي بود . دفاع مقدس آيينه تمام نماي بزرگمردان زمان بود.
دفاع مقدس يادآور عزم ملتي بزرگ براي مبارزه با مستكبران جهان بود و نشان داد ملت ايران اگر اراده كند پوزه بزرگترين ابرقدرتهاي جهان را به خاك خواهد ماليد و با گذشت بيش از دو دهه از دفاع مقدس هنوز هم روحيه جهاد و فداكاري و شهادت در ملت ايران موج مي زند. اكنون عرصه جهاد درحوزه هاي فرهنگي، اقتصادي و سياسي است و ملت ايران پس از پايان جنگ تحميلي نشان داد که با آن روح متعالي و كسب تجارب ارزشمند و با لبيك بر نداي رهبر و مقتداي خود درحال گذر از پيچ تاريخي سرنوشت سازي است كه مي تواند آينده او را رقم بزند. به همين دليل با تأسي به معارف ارزشمند 8 سال دفاع مقدس گام در عرصه پرتلاطم پيشرفت و توسعه همه جانبه گذاشته و در اين راه با كارشكني ها و توطئه هاي فراوان روبرو است. اما ملت ايران با صبر و تلاش و حركت در مسيراقتصاد مقاومتي خواهد توانست سنگرهاي علم و پيشرفت را فتح كند و به قله تعالي و پيشرفت دست پيدا كند.
اتفاق ديگري كه اين روزها جهان اسلام را داغدار كرده است، توهين شرم آور به مقام مقدس حضرت ختمي مرتبت محمدمصطفي (ص) مي باشد كه دل همه مسلمانان و آزاديخواهان جهان را جريحه دار كرده است. بدون شك چنين برنامه هاي هدفمندي در راستاي تضعيف جايگاه نظام و انقلاب اسلامي ملت هاي منطقه و براي تزلزل و انحراف بيداري اسلامي طراحي شده است.
اما به لطف الهي و عنايات حضرت صاحب الامر (عج) و هوشمندي مسلمانان جهان اين بار نيز تير دشمنان به سنگ خورده و نقشه شوم آنان، نقش بر آب خواهد شد. و مسلمين جهان با اتحاد و بصيرت سير رشد و كمال را طي خواهند كرد و به ياري خدا دست غارتگران را از منابع و سرمايه هاي جهان اسلام كوتاه خواهند نمود.
بسيج دانشگاه صنعتي اصفهان ضمن محكوميت اين حتک حرمت مذبوحانه، بار دیگر با آرمانهاي متعالي انقلاب اسلامي و امام راحل عظيم الشان (ره) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيه ا... خامنه اي (مد ظله العالي) تجديد ميثاق مينماينددر پايان، آغاز سال جديد تحصيلي را به جامعه دانشگاهيان کشور و خصوصاً دانشگاهيان دانشگاه صنعتي اصفهان تبريك گفته و اميدواريم سال جديد تحصيلي سالي پر از خير و بركت و موفقيت در عرصه هاي علمي و نوآوري و تهذيب و تعالي علمي و معنوي برای ایران اسلامی باشد.

 

 

           كانون بسيج اساتيد دانشگاه صنعتي اصفهان

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.