کدخبر:1316/910814

14 آبان 1391

بنیان گذاری سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در دانشگاه صنعتی اصفهان
مدیر مرکز پژوهشی آنالیز دانشگاه صنعتی اصفهان:
بنیان گذاری سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در دانشگاه صنعتی اصفهان
با پیشنهاد دانشگاه صنعتی اصفهان و موافقت انجمن ریاضی ایران، سمینار سالانه آنالیز هارمونیک وکاربردها، از امسال به طور منظم در کشور برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز پژوهشی آنالیز دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام خبر فوق گفت: پس از مطرح شدن برگزاری این سمینار توسط مرکز پژوهشی آنالیز  دانشگاه صنعتی اصفهان و استقبال چشمگیر همکاران در دانشگاه­های مختلف کشور، پیشنهادیه­ ای توسط هیأت مؤسس سمینار متشکل از اعضای هیأت علمی صاحب­نظر در سراسرکشور به انجمن ریاضی ایران ارائه گردیدکه در آبان ماه سال جاری به تصویب این انجمن رسید.

دکتر رسول نصراصفهانی افزود: مراکز متعدد پژوهشی کشور از جمله پژوهشگاه دانش­های بنیادی از تحقق این رخداد علمی از آغاز دهه جاری حمایت کرده­ اند و با توجه به رویکردهای نظری و کاربردی آن و لزوم ايجاد بستر مناسب جهت تبادل نظر در این زمینه، انتظار می­رود این سمینارنقش تعیین کننده­ای را در قالب همایش­های تخصصی انجمن ریاضی ایران ایفا نماید.

نماینده هیأت مؤسس این سمینار اضافه کرد: آناليز هارمونيك، سهم قابل توجهي از علاقمندي پژوهشي اعضاي هيأت علمي، دانش­آموختگان و دانشجويان علوم ریاضی كشور و سایر علوم مرتبط را به خود اختصاص داده است و بخش مهمي از فعالیت­های آموزشی و پژوهشي در اين زمينه نيز توسط دانشمندان ايراني انجام مي­‌شود.

وی پوشش رده های متعددی از موضوعات ریاضی ونیز کاربرد در طیف وسیع ومتنوعی ازعلوم مختلف را از دیگر امتیازات این زمینه تخصصی عنوان کرد.

عضو هیأت علمی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار امیدواری کرد: با توجه به محوریت آنالیز هارمونیک در نقشه جامع علمی کشور و نیز توان بالای موجود در زمینه آنالیز هارمونیک، زمینه برای ارتقای کمی و کیفی ایران در حد یک مرجع بین­‌المللی در زمینه آنالیز هارمونیک و کاربرد در سایر علوم، با همت والای پژوهشگران این عرصه فراهم شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.