کدخبر:1341/920412

12 تیر 1392

برگزاری ویژه برنامه‎های اعیاد شعبانیه در دانشگاه صنعتی اصفهان
توسط ستاد شعبانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه:
برگزاری ویژه برنامه‎های اعیاد شعبانیه در دانشگاه صنعتی اصفهان
با تشکیل ستاد گرامیداشت اعیاد شعبانیه در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی اصفهان، ویژه برنامه های متنوعی جهت بهره مندی عموم دانشگاهیان این دانشگاه برگزار می شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبر گفت: در ایام شعبانیه امسال بویژه دهه مهدویه، این ستاد ویژه برنامه های فرهنگی، معرفتی و آموزشی جهت دانشگاهیان این دانشگاه و خانواده آنان برگزار می نماید.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری برگزاری مراسم های سخنرانی و جشن میلاد امام زمان(عج) در بیت الحسین(ع) کوی اساتید با سخنرانی حجت الاسلام میردامادی امام جمعه موقت اصفهان ورئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد استان ونیز برگزاری مراسم جشن وگرامیداشت این ایام در نمازخانه امام علی(ع) کوی کارمندان و مجموعه مسکونی دانشجویی امام جواد(ع) را از جمله برنامه های این ستاد جهت بهره مندی دانشگاهیان ساکن در دانشگاه از این ایام فرخنده عنوان کرد.

وی افزود: حلقه های معرفتی با موضوعات مرتبط با مهدویت وبا همکاری شورای مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) طی دوروز وپس از نماز جماعت ظهر وعصر در مسجد دانشگاه برگزار می شود.

وی برگزاری دوره غیرحضوری آموزش مهدویت از کتاب نگین آفرینش تألیف سه تن از کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت قم و از طریق سیستم اتوماسیون اداری و برگزاری مسابقه کتبی ویژه دانشگاهیان از نشریه فرهنگی مذهبی امان را از دیگر برنامه های معرفتی پیش بینی شده توسط ستاد شعبانیه به منظور برگزاری در این ایام عنوان کرد و افزود: در این ایام و از طریق سامانه اتوماسیون اداری پیام های فرهنگی و تربیتی جهت بهره مندی دانشگاهیان ارسال خواهد شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که ایستگاه های صلواتی به منظور گرامیداشت این ایام برای دانشجویان در خوابگاه های تابستانه پیش بینی شده است تصریح کرد: جشن ویژه میلاد امام زمان (عج) ویژه دانشگاهیان با برنامه هایی چون سخنرانی، شعر ومولودی خوانی و برگزاری مسابقه، صبح روز یکشنبه در محوطه روباز ساختمان مرکزی برگزار می شود.

وی تأکید کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت تبیین معارف مرتبط با امام عصر(ارواحنا فداه) بویژه در بین نخبگان جامعه و از جمله دانشگاهیان عزیز و نقش مؤثر آن در تأسیس جامعه منتظر که زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) خواهد بود، برتمامی تأثیرگذاران عرصه های فکری، فرهنگی واجتماعی لازم است تابه رسالت خود در این راستا به خوبی واقف گشته وآن را به انجام رسانند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان در پایان از همکاری صمیمانه بخش های مختلف این دانشگاه بویژه روابط عمومی، اداره امور عمومی، امور اداری و کارگزینی، امام جماعت و نمازگزارن کوی امام علی (ع)، امام جماعت نمازخانه و کانون فرهنگی امام جواد (ع)، هیئت امناء بیت الحسین (ع)، پایگاه بسیج کارمندی شهید شوشتری، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و کانون نماز و مراسم شورای مسجد دانشگاه به جهت همکاری در گرامیداشت این ایام تقدیر وتشکر کرد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.