کدخبر:1443/910210

10 ارديبهشت 1391

برگزاری نمایشگاه محیط زیست در دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش ویدئویی
به همّت انجمن علمی دانشجویی دانشکده منابع طبیعی و با همکاری جمعی از دوستاران محیط زیست:
برگزاری نمایشگاه محیط زیست در دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش ویدئویی
نمایشگاهی با عنوان "محیط زیست"به همت انجمن علمی، دانشجویی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان و با همکاری جمعی از دوستاران محیط زیست در این دانشگاه در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه که در فضایی به وسعت 600 متر مربع در سالن شهید آوینی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود، تعدادی از سازمان های دولتی به همراه گروه های دانشجویی از دانشکده های منابع طبیعی، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی شیمی، مهندسی کشاورزی ودانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان، به ارائه دستاوردها ومحصولات مورد نظر خود پرداخته اند.

اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، ستاد توسعه پایدار شهرداری اصفهان، شرکت سولار پلار، جمعیت پیام سبزوجمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست نیز از جمله گروه های شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

در نمایشگاه محیط زیست دانشگاه صنعتی اصفهان، موضوعات گوناگونی چون تنوّع زیستی، آلودگی های زیست محیطی، اکوتوریسم، انرژی های پاک، اکوسیستم دریا، طراحی تصفیه خانه ها ومعایب سد سازی در قالب غرفه های نمایشگاهی ارائه شده است.

محصولات ارگانیک کشاورزی،پنل ها وصفحات خورشیدی ومحصولات یکبارمصرف سلولوزی ونشاسته ای نیز بخشی از تولیدات ارائه شده در جهت حفظ محیط زیست در این نمایشگاه هستند.

همچنین برگزاری نشست هایی با موضوعات مرتبط با محیط زیست ونیز جلسات پرسش وپاسخ با مسئولین این بخش از جمله مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، از برنامه های جنبی این نمایشگاه به شمار می رود.

نمایشگاه محیط زیست دانشگاه صنعتی اصفهان تا 13 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 9 الی 16:30 در سالن شهید آوینی دانشگاه صنعتی اصفهان دایر می باشد.

 

گزارش ویدئویی...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.