کدخبر:1621/930730

30 مهر 1393

برگزاری نخستین جلسه از سلسله نشست های مشترک هیأت رئیسه با دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان
با هدف بهره گیری بیش از پیش از نقطه نظرات دانشگاهیان:
برگزاری نخستین جلسه از سلسله نشست های مشترک هیأت رئیسه با دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان
نخستین جلسه از سلسله نشست های هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان با دانشگاهیان این دانشگاه، عصر روز گذشته وبا حضور معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این نشست که روز گذشته و در محل دانشکده مهندسی مواد برگزار شد، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با ارایه گزارشی از عملکرد یکساله این معاونت، به بررسی نقاط ضعف و قوت در برنامه ریزی برای ارایه خدمات مختلف به دانشجویان پرداخت.

دکتر کلانتري با تأکید بر این که معاونت دانشجويي يكي از محوري ترين معاونت هاي دانشگاه به منظور بسترسازي مناسب و پشتيباني از حوزه هاي آموزشي و پژوهشي است به بیان نقاط قوت ونیز چالش های دانشگاه صنعتی اصفهان در این حوزه پرداخت.

وی افزود: امکانات ورزشی و خوابگاهی مناسب، حمایت های مالی وزارت علوم در بازسازی امکانات دانشجویی، توانمندی های موجود در مرکز بهداشت و درمان و مرکز مشاوره و همچنین وجود مدیران با تجربه از جمله مزایای مهم این دانشگاه در ارایه خدمات مطلوب به دانشجویان است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در حوزه خدمات دانشجویی، راه اندازی اینترنت و افزایش سطح بهداشت و امکانات ورزشی و زیباسازی خوابگاه ها را از جمله خدمات مناسب در این بخش برشمرد و ارتقای کیفیت خدمات رسانی در تغذیه را نیز مطلوب ارزیابی کرد.

وی در ادامه گزارشی از مهم ترین فعالیت های انجام شده در راستای ارتقای خدمات دهی به دانشجویان در مرکز مشاوره و روانشناختی، مرکز بهداشت و درمان، اداره تربیت بدنی، دفتر دانشجویان غیر ایرانی و دفتر کمیته انضباطی ارائه کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این نشست با ارایه گزارش آماری از عملکرد این معاونت در سال تحصیلی گذشته گفت: در طول این مدت تشکل های اسلامی زیرمجموعه های معاونت فرهنگی، انجمن های علمی و کانون های فرهنگی در مجموع بیش از 600 طرح فرهنگی را در این دانشگاه اجرا کرده اند.

دکتر برنجکوب، جذب حداکثری مخاطبین دانشگاهی با تنوع بخشی به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه صنعتی اصفهان را مهمترین راهبرد محقق شده با توجه به عملکرد این معاونت دانست وگفت: توسعه فعالیت های جمعی دانشگاهیان، تقویت همکاری با نهادهای فرهنگی، مطالعات راهبردی برای برنامه ریزی های فرهنگی، تلاش برای ایجاد فضای مناسب برای تبادل و تضارب آرا و فضای امید و نشاط در جامعه دانشگاهی، ترویج شاخص های رفتار انسانی، و مطالعه و آسیب شناسی پدیده های فرهنگی و تقویت پژوهش های کاربردی با بهره برداری از همه ظرفیت های دانشگاهی از جمله راهبردهای مورد نظر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان برای ارتقای سطح فرهنگی است.

در ادامه این نشست اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به بیان نظرات خود در مورد مسایل دانشجویان در این دو حوزه پرداختند و پیشنهاداتی را نیز ارایه کردند.

گفتنی است: این نشست نخستین جلسه از سلسله نشست های هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان با دانشگاهیان این دانشگاه بود که با هدف دریافت و بررسی نظرات و پیشنهادات اعضای هیأت علمی در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی و اداری برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.