کدخبر:1738/900913

11 آذر 1390

با حضور قائم مقام صندوق رفاه وزارت عتف:
برگزاری ششمین نشست شورای معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های منطقه 4 کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان
ششمین نشست معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های منطقه 4 کشور،با حضور قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این نشست كه با حضور 25 تن از معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه هاي منطقه 4 كشور برگزار شد، شركت كنندگان ضمن تشکیل کمیسیون های تخصصی، به ارائه گزارش و بررسی برنامه های حوزه فرهنگ در سطح دانشگاه های خود پرداختند.
 
دبیر شورای معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه هاي منطقه 4 در اين جلسه، با اشاره به الحاق خوزستان به منطقه 4 دانشگاهی گفت: از این پس علاوه بر استان های اصفهان، قم، مرکزی، یزد و چهارمحال بختیاری، برنامه ريزي دانشگاه های استان خوزستان نیزبرمبناي منطقه 4 كشور خواهد بود.
 
دکتر نادری با تأكيد بر برگزاري هرچه باشكوه تر مراسم گراميداشت روز دانشجو، از برگزاری اين مراسم با محوریّت استکبارستیزی و مبارزه با امپریالیسم و همچنین حمایت از بیداری اسلامی و جنبش وال استریت در دانشگاه های کشورخبر داد.
 
همچنين در این نشست قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان کشور با اشاره به چالش هاي پيش رو در اجراي برنامه های فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه ها افزود: با توجه به افزایش 20 تا 40 درصدی پذیرش دانشجویان در سال جاری، صندوق رفاه دانشجویی، برنامه هاي متعددي جهت ارائه خدمات به دانشجویان در نظر گرفته است.
 
منصور حبیب ‌پورگودرزی افزود: در حوزه فعاليّت هاي فرهنگي دانشجويي، برنامه ريزي هاي گسترده اي به منظورهمکاری بيش از پيش دانشجویان و مدیران فرهنگی دانشگاه ها جهت پيگيري مسائل فرهنگی خوابگاه ها انجام شده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.