کدخبر:1806/901118

18 بهمن 1390

به همت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان:
برگزاری جشنواره طرح کسب وکار دانشجویان دانشگاه های استان در دانشگاه صنعتی اصفهان
چهارمین جشنواره طرح کسب وکار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان سی ام بهمن ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با هدف توسعه ایده پردازی و با رویکرد تجاری به منظور راه اندازی کسب وکارهای دانش بنیان توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزارخواهد شد. 

دکترسروش علیمرادی با اشاره به راهیابی برگزیدگان این جشنواره به جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهائی تصریح کرد: 50 طرح دریافت شده توسط دبیرخانه چهارمین جشنواره طرح کسب کاردانشجویان دانشگاه های استان هم اکنون در حال داوری است که با اعلام نفرات برتر در سی ام بهمن ماه از آنان تجلیل خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره با ابتکار ویژه دانشگاه صنعتی اصفهان وباحمایت شهرداری، شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان برگزارمی شود.

گفتنی است جشنواره طرح کسب وکار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان همه ساله وبا اهدافی چون ترویج فرهنگ ایده پردازی، توسعه تفکر به کارگیری علم و فناوری و آموخته های دانشگاهی در راستای تولید ثروت، تشویق در راه اندازی بنگاه های اقتصادی و ایجاد ارتباط بین سرمایه گذاران و صاحبان ایده در جهت تکمیل چرخه تبدیل ایده به محصول توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود. 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.