کدخبر:1613/901119

بهمن 1390

به همّت اداره كل امور فرهنگي:
برگزاری تریبون آزاد با موضوع انقلاب اسلامی وتغییر گفتمان جهان در دانشگاه صنعتی اصفهان
نشست فرهنگی سیاسی«تغییرگفتمان در جهان با شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران» روز گذشته و با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در تالار شهید فتوحی این دانشگاه برگزار شد.

دراین نشست که با حضور دکتر قادری کارشناس مسائل سیاسی برگزار شد، تغییرگفتمان جامعه بین الملل برمبنای انقلاب اسلامی ایران مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

وی در بخشی از این مراسم با اشاره به روند شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، گفتمان حاصل از این انقلاب را گفتمان رایج کنونی درجهان ارزیابی کرد وافزود:آمریکا بعنوان یک قدرت تک قطبی هم اینک بر قدرت جمهوری اسلامی اذعان دارد و بر اساس این قدرت است که امروز نفوذ گسترده اسلام در شاخ افریقا، آمریکای لاتین و خاورمیانه دیده می شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با مؤثر خواندن انقلاب اسلامی ایران بر شکل گیری حماس در فلسطین وحزب الله در لبنان، پیروزی انقلاب های مصر و لیبی ونیز بیداری اسلامی در خاورمیانه را از دیگر اثرات انقلاب اسلامی بر جنبش های مردمی جهان عنوان کرد.

وی افزود:جهش گفتمانی انقلاب اسلامی با تحت الشعاع قرار دادن معادلات جهانی، خطرات بزرگی برای قدرت های فاسد جهانی همچون آمریکا در برداشته است که همین امر موجب دشمنی این قدرت ها با جمهوری اسلامی شده است.

گفتنی است در ادامه این مراسم تعدادی از دانشجویان شرکت کننده ضمن ارائه نقطه نظرات خود در قالب تریبون آزاد به بررسی مباحث مطرح شده در این نشست پرداختند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.