کدخبر:1023/910210

10 اردیبهشت 1391

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد:
برگزاری برنامه های ویژه بزرگداشت هفته آموزش و گرامیداشت مقام معلم در دانشگاه صنعتی اصفهان
معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان، از برگزاری ویژه برنامه های پیش بینی شده توسط ستاد بزرگداشت هفته آموزش در دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد.

دکتر حسین شریعتمداری با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت هفته آموزش با حضور ریاست ومعاونین آموزشی وفرهنگی دانشگاه ازاوایل سال جاری و برگزاری جلسات منظم هفتگی در دانشگاه صنعتی اصفهان، به تشریح ویژه برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت این ایام پرداخت.

وی با بیان این که معاونت آموزشی به منظور دریافت نظرات وتجارب ارزشمند آموزشی اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام آمادگی نموده است افزود: با انتخاب اعضای هیأت علمی ارائه کننده بهترین نظرات وتجارب، ضمن ارائه حضوری این نظرات توسط منتخبین در مراسم بزرگداشت هفته آموزش ومقام معلم، از صاحب نظران برتر تجلیل بعمل خواهد آمد.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان به جایگاه ویژه دانشجویان استعدادهای درخشان ونیز دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در روند آموزشی دانشگاه اشاره کرد وگفت: نشست های جداگانه ای به منظور پرسش و پاسخ بامدیریت دانشگاه، برای دانشجویان استعداد های درخشان مقاطع کارشناسی وکارشناسی ارشد ونیز دانشجویان مقطع دکتری در این ایام پیش بینی شده است.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان در ادامه از برگزاری مراسم بزرگداشت هفته آموزش و گرامیداشت مقام معلم همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری(ره) وبا حضور اقشار مختلف دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در دوازدهم اردیبهشت ماه خبر داد.

وی افزود: در این مراسم از 5 نفر از مدرسین نمونه ،4 نفر از استادان راهنمای پایان نامه ها و رساله های تحصیلات تکمیلی، یک نفر از مدیران آموزشی اسبق دارای سوابق طولانی وموفق در این حوزه، 2 نفر از کارشناسان آموزشی و2 نفر از کارشناسان خدمات اداری آموزشی دانشگاه که بر اساس دستورالعمل های مربوطه انتخاب شده اند تجلیل خواهد شد.

وی در پایان با گرامیداشت یاد وخاطره استاد شهید مطهری(ره)، هفته آموزش و روز معلم، از اقشار مختلف دانشگاهیان به ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه دعوت کرد تا در آئین گرامیداشت این روز حضور به هم رسانند.

مشاهده فیلم

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.